Victoria's Secret World Tour 2023: Το ροζ χαλί ήταν το -μόνο- ενδιαφέρον στοιχείο της βραδιάς

Ναταλία Κατσακιώρη

(Photo by Evan Agostini/Invision/AP, File)

2023 Invision

Τελικά η τέχνη μπορεί να ξεπλύνει τις «αμαρτίες» του παρελθόντος;

Ανακοινώσεις, απανωτά Instagram posts και μια τεράστια καμπάνια marketing μας προετοίμαζε εδώ και μέρες για το πρώτο μεγάλο event της Victoria's Secret μετά το fashion show του 2018. Το event έγινε φυσικά στη Νέα Υόρκη και εκεί έγινε στην ουσία ένα μεγάλο πάρτι για το launching του Victoria's Secret World Tour 2023, που θα προβληθεί στις 26 Σεπτεμβρίου μέσω του Amazon Prime. Αυτό, όμως, που έγινε σαφές μέσα από τη βραδιά αυτή είναι ότι εδώ δεν έχουμε άλλο ένα τυπικό show με τα γνωστά «αγγελάκια» του οίκου.

Ένα μεγάλο, glittery χαλί στήθηκε έξω από την εκδήλωση και όλες οι νέες παλιές και νέες μούσες της εταιρίας πόζαραν για τους φωτογράφους. Οι περισσότερες φορούσαν outfits by Victoria's Secret, ενώ μάλιστα κάποιες είχαν και custom made φτερά στου ώμους τους, παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπάνια που είδαμε στα social media.

Η Naomi Campbell με Bubu Ogisi.(Photo by Evan Agostini/Invision/AP) ©2023 Evan Agostini

Naomi Campbell, Adut Akech, Lila Moss, Andriana Lima, Gigi Hadid, Doja Cat, Winnie Harlow, Plaoma Elsesser, Iris Law, Emily Ratajkowski και Candice Swanepoel είναι μόνο κάποια από τα ονόματα των παρευρισκόμενων της βραδιάς. Ένα πάρτυ αυστηρά για γυναίκες.

Φθινοπωρινές τάσεις 2023: Τα must φορέματα της σεζόν

Η Gigi Hadid με Ferragamo (Photo by Evan Agostini/Invision/AP) ©2023 Evan Agostini

Τα καλύτερα looks από το ροζ χαλί:

Η Victoria's Secret δεν είναι πια η ίδια. Και παλεύει να το καταλάβουμε.

Γενικά, η όλη βραδιά δεν είχε κάποιο εντυπωσιακό στοιχείο, που να θυμίζει τα παλιότερα χρόνια της εταιρίας, τα οποία η ίδια φαίνεται να θέλει να διαγράψει, όσο και αν ισχυρίζεται το αντίθετο. Το νεό concept περιλαμβάνει τέσσερις ξεχωριστές συλλογές από τέσσερις γυναίκες σχεδιάστριες και τέσσερις διαφορετικές πόλεις του κόσμου (Λονδίνο, Τόκιο, Λάγος, Μπογκοτά), οι οποίες έχουν δημιουργήσει τη νέα βάση για το marketing του brand.

Όλες αυτές οι σχεδιάστριες επέλεξαν ένα μοντέλο μούσα τους, το οποίο πρωταγωνιστεί στη μικρού μήκους ταινία που θα δούμε στις 26 Σεπτεμβρίου, έχοντας αναπτύξει και μια μοναδική συνεργασία με κάποια άλλη καλλιτέχνη -μουσικό, ποιήτρια, ζωγράφο ή ηθοποιό- η οποία έδωσε και το δικό της προσωπικό όραμα στο project. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα κανάλι έκφρασης των γυναικών, απόλυτα ειλικρινές και ανιδιοτελές, γιατί η ίδια η εταιρία δεν θα κυκλοφορήσει καμία από τις παραπάνω συλλογές σε εμπορικό επίπεδο. Δεν θα έχει κανένα οικονομικό όφελος. Δεν ζητάει τα λεφτά μας. Αυτό που ζητάει είναι εξιλέωση, λευκό ποινικό μητρώο από τον πρότερο βίο της. Μένει να δούμε την απόφαση των καταναλωτών.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης