Από το Μιλάνο στο 2ο Fashion Week Talks: Η Coca-Cola Light μας έδειξε το fun side of style

Από το Μιλάνο στο 2ο Fashion Week Talks: Η Coca-Cola Light μας έδειξε το fun side of style

Το iconic αναψυκτικό που διαχρονικά προσθέτει μία stylish «πινελιά» σε όλα.

Αν ανήκεις και εσύ στην κατηγορία των fashion insiders, ένα είναι το σίγουρο: Από τις αρχές Ιανουαρίου η καρδιά σου «χτυπάει» σε fashion week ρυθμούς και εσύ, ξεκινάς τα νοητά ή πραγματικά ταξίδια στις μητροπόλεις της μόδας. Και κάπως έτσι, αρχίζεις να ταξιδεύεις από τη Νέα Υόρκη, στο Παρίσι, ενώ πριν, έχεις κάνει και μία στάση στην πολύχρωμη glam with a twist πόλη της Ιταλίας, το Μιλάνο.

Βλέπεις, ο «κόσμος» της μόδας είναι η ιδανική αφορμή για να ανακαλύψεις την πιο fun side της ζωής σου, χάρη σε καταξιωμένους Οίκους Μόδας που παρακολουθείς πιστά, αγαπημένα εμβληματικά brands που γίνονται «πρωταγωνιστές» στα catwalks αλλά και στα spots που «μεταμορφώνονται» σε πασαρέλες και σου προσφέρουν το πιο stylish show.

Επειδή όμως, ως fashion addict γνωρίζεις πως οι fashion weeks είναι πολλά περισσότερα, χάρη στους ανερχόμενους fashion designers, τα statement αξεσουάρ, τα κρυμμένα μέρη που κουβαλούν την ιστορία της σύγχρονης μόδας, αλλά και σε εκείνο το διάλλειμα δροσιάς που ψάχνεις για να περάσεις από το ένα show στο άλλο, είμαι σίγουρη πως δεν θα έχανες και εσύ την ευκαιρία να ολοκληρώσεις τις fashion εμπειρίες της φετινής άνοιξης, με τον πιο ξεχωριστό τρόπο. Αναρωτιέσαι πώς; Μα φυσικά, δίνοντας το «παρών» στις 13 Μαρτίου, στο 2ο Fashion Week Talks που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, πάντα με συνοδοιπόρο την -αγαπημένη κάθε γυναίκας- Coca-Cola Light. Είσαι έτοιμη να ανακαλύψεις και εσύ το fun side of style σου μαζί μας;

Το iconic αναψυκτικό που διαχρονικά προσθέτει μία stylish «πινελιά» σε όλα

Τι είναι αυτό το «fun side of fashion» στο οποίο αναφερόμαστε; Η αλήθεια είναι πως η καθεμία μας μπορεί να δώσει τον δικό της ορισμό, ωστόσο όλες ξεκινάμε από την ίδια αφετηρία: Πίνοντας μία γουλιά από το iconic ασημένιο κουτάκι με το κόκκινο wavy λογότυπο της Coca-Cola Light μας. Όπως, λοιπόν, το κλασσικό κόκκινο κραγιόν μας και οι ασημένιες λάμψεις είναι looks που δεν θα βαρεθούμε ποτέ, όσες φορές και να τα δούμε, έτσι και η διαπεραστική και γλυκιά γεύση του αγαπημένου μας αναψυκτικού θα είναι κάτι που θα αναζητάμε όσα χρόνια και αν περάσουν.

Με αυτό, λοιπόν, το εφαλτήριο όλες οι beauty addicts βρεθήκαμε στην «Αποθήκη» της Τεχνόπολης και παρέα με την Coca-Cola Light, διερευνήσαμε το fun side of style, κάνοντας πάντα τα διαλείμματα δροσιάς που χρειαζόμασταν.

Εκεί, η Ναταλία Κατσακιώρη, Fashion Editor του Queen.gr, η Χριστίνα Χρόνη, Beauty Director της DPG και η Διευθύντρια του Queen.gr Διονυσία Καλαποθαράκου έκαναν πέντε one to one συνεντεύξεις με influencers, σχεδιαστές, fashion and beauty experts και μας έδωσαν την ευκαιρία να απολαύσαμε όλη τη δημιουργική διαδικασία, μέσα από την οποία ένας καλλιτέχνης εμπνέεται και ζωγραφίζει πάνω σε ένα ρούχο.

Οι συζητήσεις περί μόδας μαζί με την Coca-Cola Light

Αν αναρωτιέσαι πώς εκτυλίχθηκε ωστόσο το 2ο Fashion Week Talks, θα σου εξηγήσουμε αμέσως, με τις εξής ερωτήσεις: Πώς μπορούμε να υιοθετήσουμε τις τάσεις του επόμενου χειμώνα στο στυλ μας; Πώς να ξεφύγουμε από τους κανόνες του «καθωσπρέπει» μακιγιάζ; Ποια είναι τα μικρά μυστικά των fashion insiders πριν φωτογραφηθούν στο street style μίας επίδειξης; Πόσο εύκολο είναι να βρεθούμε σε ένα catwalk και τελικά, η μόδα έχει χάσει το fun side της;

Κι όμως, αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απάντησαν οι καλεσμένοι του event καθώς συζήτησαν μαζί μας, για τις στιγμές που οι fashion weeks και οι τάσεις παύουν να απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο στυλ και ξεκινούν να αγγίζουν με τη δυναμική τους όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, ο Στέφανος «μίλησε» για το πώς ένας άνθρωπος μπορεί να ζωγραφίζει πάνω σε ένα ρούχο μέσα από τα δύο ευφάνταστα αδιάβροχα που δημιούργησε και παρουσίασε, ενώ ο make-up artist Τάκης Μαυριγιαννάκης, μας έκανε να καταλάβουμε πως η προσωπικότητά μας μπορεί να υποστηρίξει οποιοδήποτε μακιγιάζ κι αν επιλέξουμε να κάνουμε. Από την άλλη, είδαμε πώς η ελευθερία της έκφρασης αποτυπώθηκε στις φετινές εβδομάδες μόδας μέσα από ultra volumed κομμάτια σαν και αυτά που έδειξε η Rei Kawakubo στο show των Comme des Garçons, ο 80χρονος Yohji Yamamoto αλλά και ο Seán McGirr στην πρώτη του συλλογή για τον Alexander McQueen.

Στη συνέχεια, η Content Creator και Influencer Έλενα Γαλύφα έβαλε τη δική της στυλιστική «πινελιά», ως expert του street style και ο Πέτρος Πετροζέλης, ο ένας από τους δύο σχεδιαστές του ελληνικού brand «We are Design», μίλησε για όλα όσα αντιπροσωπεύουν την ελληνική fun side fashion σκηνή.

Φυσικά, δεν έλειπαν και τα διαλείμματα από τη μία συνέντευξη στην άλλη. Μόλις ακούγαμε τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει το κουτάκι της Coca-Cola Light όταν ανοίγει, ήμασταν σίγουρες πως ήταν η στιγμή για να γεμίσουμε τις…«fashion μπαταρίες» μας, πριν το επόμενο session.

image009.jpg

Το σύμβολο «δροσιάς» που έκανε ξεχωριστό το event

Μετά τις πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και συζητήσεις περί μόδας -και όχι μόνο- σειρά είχαν τα off-stage small talks και οι κατ’ ιδίαν συζητήσεις με τους experts. Σε εκείνο ακριβώς το σημείο, ήταν που συνειδητοποιήσαμε τι ήταν αυτό που έκανε τόσο ξεχωριστό το 2ο Fashion Week Talk, αποτελώντας το κοινό «μυστικό» όλων μας: Φυσικά η Coca-Cola Light!

Βλέπεις, η Coca-Cola Light είναι το αναψυκτικό που λατρεύει κάθε fashionista και όχι άδικα. Αν το καλοσκεφτείς, είναι ένα αναψυκτικό χωρίς θερμίδες και ζάχαρη, με έντονη διαπεραστική και γλυκιά γεύση που μπορεί και μας προσφέρει μία μοναδική ανάσα δροσιάς και αναζωογόνησης. Αυτός ακριβώς ήταν και ο ρόλος της, την Τετάρτη 13 Μαρτίου στην «Αποθήκη» της Τεχνόπολης και μας έκανε να καταλάβουμε ότι το κλασικό κόκκινο, καθώς και οι ασημένιες λάμψεις, περνούν από το ποτήρι μας στην πασαρέλα και αντίστροφα με έμπνευση από το αγαπημένο μας iconic αναψυκτικό. Υπάρχει κάτι πιο fun, λοιπόν, από τις φυσαλίδες δροσιάς της αγαπημένης μας Coca-Cola Light;

Η Coca-Cola Light -ξεκάθαρα- αποτελεί μία «όαση» δροσιάς και αναζωογόνησης για την κάθε fashion lover, που αναζητά ένα αναψυκτικό με μοναδική γεύση και καθόλου θερμίδες. Η Coca-Cola Light, όμως, είναι και κάτι παραπάνω από ένα δροσιστικό αναψυκτικό, καθώς αποτελεί ένα σύμβολο στυλ και glamour, που ταιριάζει απόλυτα σε κάθε συζήτηση περί fashion weeks. Γι’ αυτό άλλωστε, και ήταν μαζί μας από το Μιλάνο, μέχρι και το 2ο Fashion Week Talks στην Τεχνόπολη, αποδεικνύοντάς μας ποιο είναι το πιο fun side στη ζωή μας.