Γιατί η Kim Kardashian και η Rihanna ασκούν τόσο μεγάλη επιρροή στη μόδα;
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balmain, Olivier Rousteing, μας δίνει την απάντηση!
Ένας από τους σημαντικότερους σχεδιαστές της νέας γενιάς, ο Olivier Rousteing του γαλλικού οίκου Balmain, μίλησε στην "Telegraph", αποκαλύπτοντας πως πιστεύει ότι οι Kim Kardashian και Rihanna ασκούν μεγαλύτερη επιρροή στη μόδα, απ' ότι τα μεγάλα fashion brands. "Όταν κοιτάξεις τους οίκους, πόσους ακολούθους έχουν; Ο οίκος Balmain έχει 1,1 εκατομμύριο. Είναι περίπου 10% απ' όσο έχουν αυτά τα κορίτσια. Σου δείχνει ότι η επιρροή που ασκεί μια προσωπικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη από τη δύναμη ενός ολόκληρου brand", δηλώνει.
"Κρατώ τον Pierre Balmain στο μυαλό μου, επειδή λάτρευε τις δυναμικές γυναίκες, τις γυναίκες που έχουν κάτι να πουν. Όλοι οι Γάλλοι σχεδιαστές - Balmain, Poiret, Dior, Balenciaga - πίστευαν στις δυναμικές γυναίκες. Οι μητέρες τους ήταν πολύ σημαντικές. Στη Γαλλία, η μόδα ήταν πάντα συνδεδεμένη με το ρόλο της γυναίκας. Κρατώ στο μυαλό μου τους κανόνες της γαλλικής μόδας", προσθέτει. Όσο για την pop star, Rihanna, που βρίσκεται στο πολύ κοντινό του περιβάλλον, ο Olivier αναφέρει: "Έχει αυτή την αύρα, αυτό το χάρισμα. Δεν είναι μόνο σεξουαλικό. Είναι κάτι άλλο. Είναι σαν μια νέα Grace Kelly, ή μια νέα Madonna... Αυτή η γυναίκα του κόσμου που εκπροσωπεί ένα νέο κόσμο".
Rosie Huntington-Whiteley, Kim Kardashian, Olivier Rousteing
Η RiRi φαίνεται να παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή του σχεδιαστή, αφού εκτός από τη δουλειά του και την ίδια, δεν ασχολείται με τίποτε άλλο αυτή την εποχή. "Εννοείς, αν έχω κάποιον στη ζωή μου; Όχι, δεν έχω. Μόνο τη δουλειά και τη Rihanna. Αλλά αυτό είναι αρκετό. Είναι πάρα πολύ!", απαντά ο Rousteing στην ερώτηση για το αν έχει κάποια σχέση αυτή την εποχή, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά πόσο στενή είναι η σχέση του με την τραγουδίστρια.
Διαβάστε ακόμα
Τι κοινό έχουν οι Kendall & Kylie Jenner με την Kate Moss;
Η Rihanna γδύνεται για το περιοδικό i-D και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό
fashiondiaries247.blogspot.com