Madwalk 2015: Η έμπνευση-έκπληξη, πίσω από το fashion label Underground!
Plus: Θωμαή Απέργη ft. Apostolos Mitropoulos αναστάτωσαν το κοινό στο show του brand!
Με έμπνευση τη νέα ταινία του Τζορτζ Μίλερ, Mad Max: Ο δρόμος της οργής, που θα βγει στις ελληνικές αίθουσες στις 14 Μαΐου, το fashion label Underground παρουσίασε ένα catwalk show βασισμένο στη γυναίκα-πολεμίστρια. Στον δυστοπικό κόσμο του Mad Max δεν υπάρχει «ισχυρό» και «ασθενές» φύλο – οι γυναίκες είναι πολεμίστριες, που μάχονται όπως όλοι για την επιβίωση. Αυτό δηλώνει άλλωστε και η πρωταγωνιστική παρουσία της Charlize Theron ως αυτοκράτειρας Furiosa, σε ένα ρόλο που επαναπροσδιορίζει το κινηματογραφικό σύμπαν του Mad Max, και που βρέθηκε στην καρδιά του concept του συγκεκριμένου fashion show.
Σύμφωνα με την Κατερίνα Γκούμα, head designer και co-owner του label Underground, «η ιδέα μιας γυναίκας που δεν φοβάται να “τσαλακωθεί”, να αποχωριστεί το κόκκινο κραγιόν και τις glamorous μπούκλες της για έναν πιο προκλητικό “ρόλο”, ταίριαξε απόλυτα με τον δυναμισμό του label». To art direction του show έγινε από την ίδια και τον Απόστολο Μητρόπουλο. Τα δέκα looks που παρουσιάστηκαν συνέθεσαν ρούχα και από τις τέσσερις συλλογές Underground -Underground, Apostolos Mitropoulos for Underground, Loukia Kyriakou for Underground, Lila Nova for Underground- και τις προτάσεις τους για Καλοκαίρι 2015, με βασικά στοιχεία το λευκό και το μαύρο, τις nude διαφάνειες, τα layers από μουσελίνα και φυσικά τις λεπτομέρειες από δέρμα – ένα υλικό που έχει ταυτιστεί με την αισθητική των ταινιών Mad Max. Ένα ανδρικό look εμφανίστηκε ως tribute στον κεντρικό ήρωα (τον οποίο στο Mad Max: Ο δρόμος της οργής υποδύεται ο αγαπημένος Tom Hardy), βασισμένο σε ένα δερμάτινο τζάκετ ειδικά σχεδιασμένο για το show. Το look συμπλήρωσε ένα ανδρικό περφορέ μαγιό από τη σειρά Dear Polywood που ο Πολύκαρπος Μανουσαρίδης σχεδίασε ειδικά για το label Underground.
Τα κοσμήματα του show -εμπνευσμένα από industrial στοιχεία όπως ελατήρια, ρουλεμάν, αλυσίδες, αλλά και από τα χαρακτηριστικά σκουλαρίκια-κρίκους που η Tina Turner φορούσε το 1985 στο Mad Max: Beyond Thunderdome- δημιούργησε ο Διονύσης Πυρομάλης και το label Boudoir by Dennis P., με την καθοδήγηση του Απόστολου Μητρόπουλου και της Κατερίνας Γκούμα. Τα μοντέλα φόρεσαν biker boots -ό,τι πιο ταιριαστό στο concept- από το label Sorelle.
To catwalk look ολοκλήρωσαν το smokey μακιγιάζ που σαν μάσκα κάλυπτε το μισό πρόσωπο -μια εμφανής αναφορά στο look της Charlize Theron ως αυτοκράτειρας Furiosa στο Mad Max: Ο δρόμος της οργής- και τα μαλλιά με κοτσίδες καλυμμένες με μια dusty πούδρα (ένα hint στη σκόνη και την άμμο που καλύπτει την Άγονη Γη στο θρυλικό κινηματογραφικό franchise). Τα team της MAC και της L’ Oreal Professionnel πραγματοποίησαν το beauty look, με την καθοδήγηση της Κατερίνας Γκούμα και του Απόστολου Μητρόπουλου.
Η Θωμαή Απέργη τραγούδησε με ένα φόρεμα Apostolos Mitropoulos for Underground, «ντυμένο» με 3D παγέτες και σχεδιασμένο ειδικά για την performance της. Για την red carpet εμφάνισή της, φόρεσε ένα λευκό goddess μάξι από την καλοκαιρινή συλλογή Underground. Και στα δύο looks της, τα κοσμήματα ήταν Boudoir by Dennis P.