Η νέα καμπάνια μεγάλου οίκου μόδας προκάλεσε σάλο με την πολύ αδύνατη πρωταγωνίστριά της
Η διαφήμιση απαγορεύτηκε!
Ήρθε πλέον η στιγμή που οι διαφημίσεις με τα πολύ αδύνατα (στα όρια ανορεξίας, δηλαδή) μοντέλα απαγορεύονται. Αυτό ακριβώς συνέβη και με τη νέα καμπάνια του γνωστού οίκου μόδας Gucci, αφού κρίθηκε πως το μοντέλο που πρωταγωνιστεί σε αυτήν, έχει βάρος πολύ πιο κάτω από το φυσιολογικό και το υγιές.
Δες επίσης: Rihanna αλά Carrie Bradshaw: Η σταρ αντέγραψε τη διάσημη ηρωίδα σε αυτή της την εμφάνιση!
Η εικόνα αυτή ήταν μέρος ενός βίντεο της καμπάνιας για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2015-16 και μάλιστα, προβλήθηκε και στην ιστοσελίδα των Times το Δεκέμβριο.
Παρ' όλο που ο οίκος Gucci ανέφερε πως το "υπερβολικά αδύνατο" είναι μια υποκειμενική έννοια, το ASA(Advertising Standards Association) αποφάσισε να απαγορεύσει τη διαφήμιση, με την αιτιολογία πως η εικόνα του εν λόγω μοντέλου δεν ήταν υγιής.
"Σκεφτήκαμε πως ο κορμός και τα χέρια του μοντέλου ήταν πάρα πολύ αδύνατα και όχι σε αρμονία με το κεφάλι και το κάτω μέρος του σώματός του. Επίσης, η έκφραση του προσώπου της, το σκοτεινό μακιγιάζ, ειδικά γύρω από τα μάτια της, έκανε το πρόσωπό της να δείχνει ισχνό", αναφέρθηκε σε δήλωση του ASA, ενώ, τέλος, ζητήθηκε από τον οίκο να αντιμετωπίσει το θέμα με μεγαλύτερη ευθύνη.