Το δοκιμαστήριο του μέλλοντος είναι εδώ και είναι καλύτερο απ' όσο φαντάζεσαι
Πραγματικά απίστευτο.
Το "έξυπνο δοκιμαστήριο" είναι κάτι σαν αστικός μύθος. Μέχρι τώρα, πιστεύαμε πως ποτέ δε θα ερχόταν η μέρα που θα αποφεύγαμε τις ατέλειωτες ουρές, τα "ρε συ, φέρε μου μία το small, γιατί νομίζω πως αυτό δε μου κάνει" και τις ατέλειωτες πόζες μπροστά στον καθρέφτη, μέχρι να βγει η ετυμηγορία "take it or leave it".
Η εταιρεία Hointer, είναι μια εταιρεία που θέλει να μπει στον κόσμο της μόδας, προσφέροντας στις μεγάλες αλυσίδες την ευκαιρία να χτίσουν μια μοναδική shopping εμπειρία για τους πελάτες τους. Στην ουσία, "μετατρέπουν τα smartphones των πελατών σε τηλεκοντρόλ του καταστήματος, για να έχουν αυτό που θέλουν, όποτε το θέλουν και όπως το θέλουν", όπως αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας.
Πιο αναλυτικά, η υπηρεσία που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία δοκιμαστηρίου "Whoosh", θα προσφέρει στους πελάτες των καταστημάτων ένα προσωπικό χώρο δοκιμαστηρίου, ή ανοιχτούς χώρους, όπου θα υπάρχουν ράφια στα οποία θα γίνεται διαθέσιμο με ένα tap στην οθόνη του smartphone, οτιδήποτε υπάρχει στο μαγαζί! Αφού ο πελάτης επιλέξει ένα κομμάτι, θα βρεθεί στο ράφι μπροστά του μέσα σε 30 δευτερόλεπτα - κάτι σαν ψηφιακό καλάθι αγορών - ενώ αν δεν του αρέσει, θα μπορεί να χρησιμοποιεί το ίδιο ράφι για να το αφήσει. Στα χαρακτηριστικά αυτά προστίθεται επίσης και πρόσβαση στα social media, έτσι ώστε ένα outfit να πάρει την "έγκριση" των φίλων του πελάτη, εάν αυτός/αυτή το επιθυμεί, ενώ με ένα κλικ, το checkout γίνεται πανεύκολα, χωρίς αναμονή και ουρές, μέσω, φυσικά, κινητού τηλεφώνου.
Ελπίζουμε να το δούμε πολύ σύντομα!
κεντρική φωτογραφία: Rebecca Minkoff