Η Hilfiger Denim πρωτοπορεί με τη νέα της διαφημιστική καμπάνια για το Φθινόπωρο 2016
24/7 HAILEY BALDWIN & LUCKY BLUE SMITH: Έχοντας ως πρωταγωνιστές την Hailey Baldwin και τον Lucky Blue Smith, η καμπάνια της Hilfiger Denim αποτελείται από μία συναρπαστική ψηφιακή στρατηγική
Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια της Hilfiger Denim συλλογής για το Φθινόπωρο του 2016, 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith, η οποία ακολουθεί τα δύο μοντέλα και influencers σε μία 24ώρη περιπέτεια στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια. Από μία βόλτα στο Sunset Boulevard μέχρι μία γρήγορη στάση στο κλασικό Pink’s Hot Dogs, το concept της καμπάνιας ανοίγει την πόρτα σε μία μοναδική προοπτική για το brand, τους influencers και την πόλη του Λος Άντζελες μέχρι τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Γιορτάζοντας την millennial φιλοσοφία, η καμπάνια δραστηριοποιεί τους καταναλωτές και αλληλεπιδρά μαζί τους μέσα από μία νέα ψηφιακή προσέγγιση.
Το concept συνελήφθηκε τον Απρίλιο του 2016, όταν η Hailey, ο Luck και ο Bryant Eslava, φωτογράφος της καμπάνιας των social media της Hilfiger Denim, κάλεσαν τους ακολούθους τους στα κοινωνικά δίκτυα να στείλουν δημιουργικά Snapchat videos στον επίσημο λογαριασμό του Tommy Hilfiger (@TommyHilfiger) για μία πιθανότητα στις χίλιες να παρευρεθούν στην φωτογράφηση της καμπάνιας. Επιλεγμένοι από χιλιάδες συμμετέχοντες, οι 5 νικητές – από τον Καναδά, την Ολλανδία, την Ιταλίά και δύο από τιςι Ηνωμένες Πολιτείες, - εξασφάλισαν την αποκλειστική τους πρόσβαση στο σετ της φωτογράφησης και τους δόθηκε και ένα iPhone για να καταγράψουν τις μοναδικές τους εμπειρίες.
Κατά την διάρκεια της φωτογράφησης της καμπάνιας 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith τον Απρίλιο, η Hailey και ο Lucky δημιουργούσαν snapchat πίσω από τις κάμερες φωτογραφίες και videos για να εντατικοποιήσουν την δέσμευση των ακολούθων τους στα social media. Μαζί και οι δύο έχουν μία απίστευτη διείσδυση σε πάνω από 8,5 εκατομμύρια fans στο Instagram μόνο. Πρόσθετο περιεχόμενο δημιούργησε και η φωτογράφος της καμπάνιας Devyn Galindo, η οποία δίνει το προσωπικό της στίγμα για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στην καμπάνια της Hilfiger Denim – και ο Bryant χρησιμοποιώντας τόσο την κλασική φωτογραφική μηχανή όσο και iPhones για άμεση κινητοποιήση στα social media.
Πριν την έναρξη της καμπάνιας τον Αύγουστο, οι πέντε υπερτυχεροί θα συμμετάσχουν μαζί με την Hailey, τον Lucky και τον Bryant στην διάδοση μίας πρώτης γεύσης από το αυθεντκό πίσω από τις κάμερες φωτογραφικό υλικό και των videos από την φωτογράφηση, κάτι που τους επιτρέπει να δώσουν αυτοί αποκλειστικά την πρώτη γεύση μέσα από τα δικά τους κανάλια.
Η Hailey και ο Lucky είναι εδώ και καιρό φίλοι του brand Hilfiger Denim έχοντας ήδη εμφανιστεί μαζί στην καμπάνια της συλλογής Tommy Jeans για την Άνοιξη του 2016, η οποία γιορτάζει την κληρονομιά του χαρακτηριστικού λογοτύπου του brand. Επιπλέον, η Hailey έχει εμφανιστεί και στην καμπάνια της Hilfiger Denim για την Άνοιξη του 2016 και περπάτησε στην πασαρέλα του Hilfiger Collection Fall 2016 Runway Show κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.
Η συλλογή Hilfiger Denim Fall/Winter 2016, Welcome to America, ξεκινάει ένα υπερατλαντικό ταξίδι στη Νέα Υόρκη της δεκατίας του 1920. Τα αγαπημένα στοιχεία της κληρονομιάς του brand ξαναγεννιούνται μέσα από μια φρέσκια, αισιόδοξη ματιά, η οποία είναι χαλαρή αλλά σοφιστικέ, με το χαρακτηριστικό rock ‘n’ roll twist. Έχοντας ως σημείο αναφοράς τα ρούχα της σκληροτράχηλης δουλειάς των εργατών μέχρι και τις επιρροές από το ναυτικό και στρατιωτικό στοιχείο, η κουλτούρα του παλιού κόσμου συναντά την αυτοπεποίθηση του νέου. Δεν είναι θέμα ηλικίας, όλα είναι βάσει τοποθέτησης και στάσης ζωής