Το τέλος των logos; Η νέα μόδα στις επώνυμες τσάντες βάζει φρένο στη ματαιοδοξία

Ήρθε το τέλος για τις ακριβές, επώνυμες τσάντες που "φωνάζουν" το label τους;

Από την εποχή των '80s επικράτησε η εξής τακτική στις αγορές επώνυμων, ακριβώς προϊόντων: "Αν αγοράζω κάτι που είναι μάρκα, πρέπει να φαίνεται!".

Η logomania, όπως ονομάζεται, κυριάρχησε και τη δεκαετία των eighties, αλλά και τα ΄90s και τα τελευταία χρόνια, οίκοι όπως οι Moschino και Dior, ανάμεσα σε άλλους, έχουν ξεκινήσει να προβάλλουν ξανά το brand name τους στα προϊόντα τους, με κάθε τρόπο.

Αυτή η "μόδα", όμως, μάλλον έκανε τον κύκλο της. Η εταιρεία NPD, που μελετά τη στρατηγική των επιχειρήσεων και τις τάσεις της αγοράς, ανακάλυψε, μέσα από έρευνά της, πως τον τελευταίο χρόνο έχουν μειωθεί κατά πολύ τα ποσοστά πωλήεσεων στις τσάντες με εμφανές το logo τους, ενώ έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, ιδιαίτερα στις ηλικίες άνω των 25, οι αγορές των statement handbags στις οποίες δε φαίνεταιι κάπου ο οίκος ή το brand στο οποίο ανήκει το αξεσουάρ.

Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι για τις μικρότερες ηλικίες, που προτιμούν το logo να είναι έντονο πάνω στις τσάντες τους. Παρ' όλα αυτά, όμως, η τάση της αγοράς δείχνει αλλαγή. "Οι καταναλωτές δίνουν περισσότερη σημασία στην εικόνα και στη μοναδικότητα - ακόμη και οι νέες γενιές. Αν και τα designer logos είναι ακόμη relevant για πολλούς, οι μέρες που οι καταναλωτές ήθελαν να γίνουν μέρος της κίνησης ενός brand αντικαθιστώνται από την επιλογή τους να βρουν το στυλ και τη χρηστικότητα που ταιριάζει στην προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής τους"., δήλωσε ο Marsal Cohen, αναλυτής της εταιρείας.

Ήρθε, άραγε, η εποχή, που η ποιότητα θα είναι το ένα και μοναδικό κριτήριο στις επώνυμες τσάντες και, κατά συνέπεια, στο γυναικείο - ή και στο ανδρικό στυλ;

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης