Ποιος οίκος μόδας δημιούργησε τα δικά του emojis;
Και μας έκανε να μπούμε ΤΩΡΑ στο Αpp Store!
Σε διάστημα λίγων μόλις χρόνων, τα emojis έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος του τρόπου με τον οποίο επικοινωνούμε. Δεν είναι τυχαίο πως το λεξικό της Οξφόρδης ονόμασε «λέξη της χρονιάς» για το 2015 το «Πρόσωπο με δάκρυα χαράς» (?). Τα μεγαλύτερα fashion brands του πλανήτη δεν άργησαν να πάρουν μέρος σε αυτό το νέο επικοινωνιακό trend και να δώσουν το στίγμα τους με τον δικό τους μοδάτο τρόπο. Εmojis, μέχρι τώρα, έχουν βγάλει οι οίκοι Karl Lagerfeld και Versace, ενώ τώρα ήρθε και η σειρά του Ιαπωνικού label, Comme des Garçons, να κάνει το ίδιο.
Τα emojis του brand κυκλοφόρησαν με το χαρακτηριστικό λογότυπο PLAY Comme, το οποίο είχε αρχικά σχεδιαστεί από τον Πολωνό καλλιτέχνη Filip Pagowski. «Πήρα αυτήν την ιδέα από μια κόκκινη καρδιά με μια σειρά από τα μάτια. To σχεδίασα αμέσως αν και το πρωτότυπο σχέδιο μου προοριζόταν για κάποιο άλλο project, για το οποίο τελικά δεν επιλέχθηκε ποτέ. Αργότερα το διαμόρφωσα λίγο και έφτασε να χρησιμοποιηθεί για αυτά τα emojis που βλέπετε», δήλωσε ο καλλιτέχνης στο AnOthermag.com.
Το λανσάρισμα των εικόνων έγινε πριν από λίγες μέρες στο Βρετανικό App Store, το κόστος για να κατεβάσεις το app είναι £ 0,79 και το περιμένουμε σύντομα και στην χώρα μας! Stay tuned...