#TOMMYNOW Δες όσα συνέβησαν στο λαμπερό fashion show του Tommy Hilfiger στo Λος Άντζελες
Με πρωταγωνίστρια τη Gigi Hadid, ο οίκος παρουσίασε τα πιο στυλάτα ρούχα για αυτή την άνοιξη.
Το φαντασμαγορικό fashion show του Tommy Hilfiger για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017 πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα -ώρα Ελλάδας- στην Veniche Beach του Λος Άντζελες με πρωταγωνίστρια τη μοναδική Gigi Hadid.
Το concept #ΤOMMYNOW συνεχίζει να οδηγεί τη μόδα σε μια νέα εποχή αλλά και στον εκδημοκρατισμό της, ωθώντας περεταίρω τα όρια της “See Now, Buy Now” αμεσότητας μέσα από αυτή τη βιωματική επίδειξη μόδας στην εικονική παραλία του Λος Άντζελες, την Venice Beach. Ήδη από την πασαρέλα, τα look της δεύτερης «TommyXGigi» συλλογής που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το supermodel Gigi Hadid, είναι άμεσα διαθέσιμα προς πώληση.
Η Gigi ήταν αυτή που «άνοιξε» το show και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις! «Το #TOMMYNOW concept αφορά στη συμμετοχικότητα, στον εορτασμό της ποπ κουλτούρας και στην ένωσή μας με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο μέσα από έναν αυθεντικό, προσωποποιημένο και ισχυρό τρόπο» δήλωσε ο Tommy Hilfiger για το χθεσινοβραδινό του fashion show. «Λανσάραμε την πλατφόρμα TOMMYNOW πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2016 γιατί είμαστε ένα brand που «σπάει» τις συμβάσεις και βάζει τον καταναλωτή στην καρδιά της δουλειάς μας και που πιστεύει στη δημιουργία εμπειριών που φέρνουν κοντά τη μόδα με την ψυχαγωγία. Xθες, πήγαμε τα όρια ακόμα πιο μακριά με ένα μοναδικό φεστιβάλ που γιορτάζει τη νεανική κουλτούρα και το Καλιφορνέζικο πνεύμα που έχουν εμπνεύσει τις συλλογές μας αυτή τη σεζόν».
Η Tommy Hilfiger είναι το πρώτο brand που λανσάρει 3D αναγνώριση εικόνας πάνω στην πασαρέλα, εισάγοντας έναν νέο και μοναδικό τρόπο να αγοράσεις τα look του TOMMYNOW show. Οι καταναλωτές μπορoύσαν να χρησιμοποιήσουν το “TOMMYLAND” SNAP:SHOP app, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την εταιρεία Slyce, τους top visual search technology developers, και να αγοράσουν μέσα από: 3D κινούμενες φωτογραφίες των μοντέλων καθώς περπατάνε στην πασαρέλα και των προϊόντων όπως αυτά βρίσκονται στα καταστήματα αλλά και μέσα από 2D φωτογραφίες όπως διαφημίσεις και φωτογραφίες από editorial μόδας.
Εμπνευσμένο από φεστιβάλ που γιορτάζουν τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχικότητα, από το Coachella στο Burning Man, το "TOMMYLAND” περιελάμβανε graffiti τοιχογραφίες, εγκαταστάσεις φωτισμού, περιπάτους και παραστάσεις από roller- skaters, παραστάσεις με φωτιές και ακροβάτες. Το "TOMMYLAND" είχε ακόμα ένα TommyXGigi pop-up κατάστημα, ένα vintage κατάστημα Tommy Hilfiger που επιμελήθηκε η Frankie Collective, και ένα μείγμα από εκλεκτικούς συνεργάτες που μοιράζονται το πνεύμα συν-δημιουργία της συλλογής της Άνοιξης 2017. Οι επισκέπτες είχαν επίσης τη δυνατότητα να απολαύσουν κλασικά φεστιβαλικά Smorgasboard εδέσματα από μια επιλογή από τις καλύτερες καντίνες του Λος Άντζελες. Μία μοναδική διοργάνωση, αντάξια της αισθητικής και της καινοτομίας του αγαπημένου μας Αμερικάνικου brand!
Δες παρακάτω oλόκληρο το φαντασμαγορικό fashion show!