H Victoria Beckham γιορτάζει τα δέκα χρόνια της στον χώρο της μόδας μέσα σε μία σακούλα
To concept της καμπάνιας έχει αρκετές δόσεις νοσταλγίας και την υπογραφή του Juergen Teller.
Ήταν 2008, ακριβώς δέκα χρόνια πριν, όταν η Victoria Beckham αποφάσισε όχι μόνο να ασχοληθεί με τη μόδα και να δημιουργήσει το δικό της label, αλλά να το κάνει και «υπερδύναμη» στον χώρο. Σήμερα, εν έτει 2018, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι τα κατάφερε. Και το γιορτάζει με μία επετειακή φωτογράφιση που έχει τις ρίζες της στην απαρχή της καριέρας της στο fashion industry.
Πιο συγκεκριμένα το 2008 είχε φωτογραφηθεί για τον Marc Jacobs και το δικό του label μέσα σε μία λευκή, χάρτινη σακούλα που έγραφε απ’ έξω το όνομά του. Σήμερα αποφάσισε να αναπαραστήσει το ίδιο concept με την ειδοποιό διαφορά ότι αυτή η χάρτινη σακούλα γράφει το δικό της όνομα.
Η φωτογράφιση είχε την επιμέλεια του γνωστού φωτογράφου Juergen Teller και θα συνοδεύει την καμπάνια του brand που θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες. Επίσης η fashion designer έχει δημιουργήσει και μία limited edition με ρούχα και αξεσουάρ, για να γιορτάσει αυτά τα δέκα της χρόνια και μπορείς να την βρεις online.
To σύμβολο του καταναλωτισμού, η «σακούλα για ψώνια», γίνεται και σύμβολο της δικής της προσωπικής επιτυχίας και καταξίωσης.
Από «Posh Spice» σε ιδιοκτήτρια ενός από των πιο αναγνωρίσιμων label στον κόσμο… και η πορεία συνεχίζεται. Ραντεβού εδώ για να δούμε τι θα σκεφτεί να κάνει για τα 20 χρόνια του brand.
Δες επίσης: Ποιο top model περπάτησε στο show του Brandon Maxwell με φουσκωμένη κοιλίτσα;