H Tsakiris Mallas στηρίζει το φιλανθρωπικό έργο του «ΜΑΝΑ»
Δημιουργώντας μία κούκλα-έργο τέχνης εμπνευσμένη από τη Σταχτοπούτα.
Στα πλαίσια ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η καταξιωμένη ελληνική εταιρία υποδημάτων TSAKIRIS MALLAS στηρίζει το έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού ΜΑΝΑ, που αποτελεί μία νέα πρωτοβουλία που παρέχει δωρεάν υπηρεσίες φροντίδας σε γυναίκες με καρκίνο του μαστού ή κάποιας μορφής γυναικολογικό καρκίνο, βοηθώντας στην αποκατάστασή τους και την επανασύνδεση τους με τον κανονικό ρυθμό ζωής. Πιο συγκεκριμένα, στις 06 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε φιλανθρωπικό γεύμα του ΜΑΝΑ στο Ζάππειο Μέγαρο, όπου παρευρέθηκαν 230 γυναίκες διεθνούς κύρους. Οι προσκεκλημένες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά ένα μοναδικό fashion show της σχεδιάστριας Celia Kritharioti, όπως παρουσιάστηκε λίγες μέρες νωρίτερα στο χιονισμένο Παρίσι στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής, με τη συνοδεία κομψών custom made shoes που κατασκεύασε η TSAKIRIS MALLAS.
Παράλληλα, προκειμένου να ενισχυθούν οι σκοποί του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, διοργανώθηκε δημοπρασία με 12 κούκλες – έργα τέχνης, φιλοτεχνημένες από διάσημους οίκους της Ελλάδας και του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων και η TSAKIRIS MALLAS. Πιο συγκεκριμένα, η σχεδιαστική ομάδα του brand εμπνεύστηκε από την αξεπέραστη γοητεία του παραμυθιού της Σταχτοπούτας και δημιούργησε μία εντυπωσιακή σύνθεση που ξαναγράφει το πολυαγαπημένο happy end: στο επίκεντρο το πολύτιμο γοβάκι δια χειρός Τσακίρη Μαλλά, με την ηρωίδα μόνη, χειραφετημένη και υπέρλαμπρη σαν icon της Υψηλής Ραπτικής. Ανάμεσα στους οίκους που φιλοτέχνησαν τις υπόλοιπες κούκλες-έργα τέχνης ήταν και η Celia Kritharioti, Dolce Gabbana France, Ellie Saab και Louis Vuitton France. Απώτερος σκοπός της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση του έργου του ΜΑΝΑ με τη συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας, καθώς και η δημιουργία ενός δικτύου ευαισθητοποίησης που θα ενισχύσει αυτήν την προσπάθεια.
Δες επίσης: Aυτό το παντελόνι είναι το Νο1 fashion trend στο Instagram