Resort Collections: H μάταιη ύπαρξη τους.

Αυτή τη στιγμή σε Αμερική και Ευρώπη λαμβάνουν χώρα οι παρουσιάσεις νέων συλλογών για τους λάτρεις των ταξιδιών και των διακοπών μες στο χειμώνα με καλοκαιρινά, όμως, ρούχα.

Ναι είναι τόσο surreal όσο ακούγεται. Eιδικές συλλογές που ξεκίνησαν σαν μικρές εκλάμψεις νέας μόδας για τα καταστήματα την περίοδο των εκπτώσεων μέχρι να έρθουν οι νέες prêt-à-porter συλλογές της εκάστοτε σεζόν. Τώρα δέκα χρόνια μετά, είναι ειδική κατηγορία από μόνη της, με σχεδιαστές που στην πλειοψηφία παρουσιάζουν ρούχα τόσο βαρετά και γλυκανάλατα που κάνουν τις εταιρείες mass fashion να μοιάζουν genius fashion leaders!

Kαι εξηγώ: Πόσα νέα basics χρειάζεται μια γυναικεία γκαρνταρόμπα για να είναι πλήρης;

Πόσα ρούχα και αξεσουάρ να επανδρώσουν μία βαλίτσα όταν σε λιγότερο από μήνα οι κανονικές συλλογές με τις σχεδιαστικές τους καινοτομίες φρέσκες από τις πάμπολλες φωτογραφίσεις σε όλα τα σημαντικά fashion glossies θα συνεπάρουν κοινό και καταναλωτές;

Η designer μόδα φαίνεται σιγά σιγά να χάνει την λάμψη της, απλά γιατί είναι διαθέσιμη παντού, σε σεκταριστικές ποσότητες και σε ποικιλία τιμών που τρελαίνει. Η γυναίκα που μπαίνει σε ένα κατάστημα να ψωνίσει επιλέγει αυτό που της αρέσει χωρίς να νοιάζεται για κριτικές, αλλά μόνο για την τάση και το designer trophy outfit που θα την κατατάξει στη λίστα των καλοντυμένων σε περιοδικά και τύπο, ή στο μάτι του κυκλώνα για τις ζηλιάρες frenemies που έχει κολλητές.

Ποτέ η ποσότητα, όσο καλής ποιότητας και να ναι, δεν δημιούργησε πόθο απόκτησης. Πόση διαφορά να έχει ένα φετινό με ένα περσινό resort καλοκαιρινό ρούχο, αφού τα συστατικά είναι ίδια, οι σιλουέτες λίγο boho κλασσικές με τα εμπριμέ, τα ριγέ και τα βολανάκια πάντα στην ίδια δόση.

Είναι γνωστό ότι η Αμερική δεν έχει ακόμη βγει καλά καλά από τη οικονομική κρίση και η Ευρώπη δεν διανύει και τις καλύτερες οικονομικά εποχές. Με την ελπίδα των νέων υπερδυνάμεων εξ ανατολής το μόνο που θα γίνει είναι να μεγαλώσουν κι άλλο τα εκπτωτικά χωριά που πουλάνε hot labels σε τιμές Zara με σχέδια ρούχων που αν οι ίδιοι οι σχεδιαστές δεν προσέξουν από σεζόν σε σεζόν, σε λιγότερες ποσότητες και διαθεσιμότητα τότε μιλάμε για ένα νέο φαινόμενο που φτιάχνει mega prêt-à-porter brands για να τα πουλήσει τελικά με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο με έκπτωση.

Η απληστία είναι κακό πράγμα και από ότι φαίνεται η βιομηχανία της μόδας ακόμη να μάθει το μάθημα της. Ο καταναλωτής σίγουρα βγαίνει κερδισμένος αλλά με τις παρούσες οικονομικο-πολιτικές καταστάσεις δεν έχει πλέον τα χρήματα να καρπωθεί μία τόσο δελεαστική ευκαιρία, αλλά απλά να δει και να απορρίψει, ή να πληροφορηθεί και εν τέλει να μπερδευτεί.

Το έλεγαν οι Αρχαίοι μας, αλλά ποιος τους ακούει: Παν μέτρον άριστον και ο κολιός τον Αύγουστο.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης