Άλλος ένας από τους μεγαλύτερους Οίκους Μόδας του πλανήτη που αλλάζει για να βοηθήσει το περιβάλλον
Η αλλαγή στην πολιτική του Οίκου Gucci και το μεγάλο βήμα της εταιρίας προς τη βιωσιμότητα.
Σε μια περίοδο που οι αντιδράσεις για την κλιματική αλλαγή αυξάνονται , οι επιστήμονες παίρνουν ξεκάθαρη θέση ως προς το ότι η αλλαγή είναι πλέον μονόδρομος και όχι επιλογή και ενώ οι πολίτες ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο ο μεγαλύτερος Οίκος Μόδας της Ιταλίας, ο Οίκος Gucci, προχωρά σε ριζική αναδιαμόρφωση της πολιτικής του με στόχο να την κάνει πιο φιλική στο περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, την Πέμπτη ανακοίνωσε το νέο του όραμα το οποίο περιλαμβάνει μείωση των εκπομπών αερίων που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου όπου αυτό είναι δυνατόν καθώς και αντιστάθμιση όσων λόγω κόστους και έλλειψης τεχνογνωσίας δεν μπορούν ακόμα να αποφευχθούν. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Marco Bizzarri, δήλωσε στην εφημερίδα Guardian: «Πρέπει απλώς να δράσουμε. Δεν είμαστε τέλειοι και δεν είναι το θέμα να πούμε ότι είμαστε οι καλύτεροι, το θέμα είναι να δείξουμε ότι μπορεί κάτι να γίνει για το περιβάλλον και ελπίζουμε ότι κι άλλοι θα ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι».
Με την καθετοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, ο Ιταλικός Οίκος έχει πλέον στην κατοχή του το σύνολο της παραγωγής συμπεριλαμβανομένων και των βυρσοδεψείων τα οποία ευθύνονται για το 90% των ρύπων που παράγονται.
Οι κύριοι πυλώνες για την χάραξη της νέας της πολιτικής θα είναι οι περιβαλλοντολογικές εκθέσεις οι οποίες θα υποδεικνύουν που είναι ζημιογόνες και σε ποιους τομείς μπορεί αυτό να αντισταθμιστεί ενώ παράλληλα θα ξεκινήσει τη συνεργασία του με το Redd + ένα έργο των Ηνωμένων Εθνών για τη μείωση των εκπομπών που προκαλεί η αποψίλωση των δασών. Τέλος, στο επερχόμενο show της (SS19/20) που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο , η εταιρεία δήλωσε ότι σκοπεύει να επαναχρησιμοποιήσει το set της επίδειξηςκαι στα καταστήματα της και να αντισταθμίσει το αποτύπωμα άνθρακα όσων υλικών θα χρησιμοποιηθούν στο show. Ο Οίκος Gucci κάνει ένα επαναστατικό βήμα και αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν θα έχει αποτέλεσμα καθώς και αν θα υπάρξουν κι άλλες αντίστοιχες κινήσεις άλλων μεγάλων labels. Eλπίζουμε η απάντηση σε αυτό το ρητορικό ερώτημα να είναι θετική.