Gaga No More
Το πολυαγαπημένο και απόλυτο μουσικό είδωλο του αιώνα Lady Gaga νομίζω ότι πρέπει να κάνει ένα break αλλιώς σύντομα άνδρες με λευκές ποδιές και χειροπέδες θα γίνουν οι νέοι, μόνιμοι συνεργάτες της.
Είναι γνωστό ότι είμαι «άρρωστος» με την Gagaloo και την παρακολουθώ σχεδόν από όταν ξεκίνησε πριν τέσσερα περίπου χρόνια. Λατρεύω το θράσος της, την διαρκή της λύσσα να δουλεύει ακατάπαυστα και να σπάει τα ρεκόρ στα διεθνή charts το ένα μετά το άλλο.
Ενδυματολογικά είναι το καλύτερο πειραματόζωο που θα μπορούσε να συνεργαστεί ένας stylist που πάνω της τα πάντα κάπως μαγικά μοιάζουν να είναι τέλεια. Από τα πανύψηλα Noritaka Tatehana παπούτσια της που θέλουν ακρίβεια ακροβάτη για να τα περπατήσει μέχρι το φόρεμα από ωμό κρέας, την εμφάνιση μέσα σε conceptual αυγό σχεδιασμένο από τον Hussein Chalayan, το ταλκ στα περσινά βραβεία του Mtv, τα ψεύτικα αίματα στο λευκό νυφικό, όλα ασκούν μία ακαταμάχητη γοητεία και ειλικρινά εκστασιάζομαι κάθε φορά που την βλέπω ή την ακούω σε σημείο παροξυσμού.
Αλλά μετά και την πρεμιέρα του βιντεοκλίπ για το νέο της τραγούδι «Edge Of Glory» με βρήκα να φωνάζω από μέσα μου «Basta!». Αυτό που πλέον αντικρύζω δεν είναι άνθρωπος αλλά μία ταλαιπωρημένη ύπαρξη που προσπαθεί να τα κάνει όλα ταυτόχρονα και χωρίς σταματημό, με κενό βλέμμα και ρομποτικές κινήσεις επιβίωσης, καθώς το στήθος της «πλέει» στο αβυσσαλέο ντεκολτέ και η τριπλή βλεφαρίδα πάνω κάτω καθιστούν αδύνατο τα μάτια να ανοίξουν πλήρως.
Και μονο ο τίτλος μοιάζει με τραγική ειρωνεία τη στιγμη που την βλέπεις εμφανώς να καταρρέει. Μετά την «κιτσιά» του «Judas» με όλο το μπαλέτο από το Δελφινάριο και την ίδια να μην μπορεί να συγκρατηθεί σε ενδυματολογική κακογουστιά, έρχεται και το νέο video clip που την βρίσκει μόνη να περιφέρεται σαν τρελή σε ένα έρημο δρομάκι της Νέας Υόρκης.
Αν και ο ιταλικός οίκος Versace άνοιξε τα αρχεία του για πρώτη φορά μετά το θάνατο του ιδρυτή του, Gianni και της παραχώρησε κομμάτια από πολύ παλιότερες κολεξιόν που έμειναν στην ιστορία, το συνολικό αποτέλεσμα είναι για λύπηση.
Έχει ξεκινήσει και ένα καινούργιο τικ με την εκάστοτε καρέ χρωματιστή περούκα που κουνάει το κεφάλι της σαν να τρώει αόρατα χαστούκια, απόηχο του θρυλικού home video της Britney Spears που σε μία «προσωπική» κουβέντα που κινηματογραφούσε εν αγνοία της ο τότε αγαπημένος της, έτρωγε σπαράγγια και «βάραγε» μόνη της το κεφάλι της επαναλαμβάνοντας συνέχεια τις ίδιες λέξεις. Μερικές εβδομάδες αργότερα την βρήκαν σε ένα κουρείο να ξυρίζει το κεφάλι της και the rest is history.
Τρέμω στην ιδέα ότι το πολυαγαπημένο μου είδωλο έχει χάσει κάθε αίσθηση καλού γούστου και λογικής και καλπάζει ανεξέλεγκτα προς τον απόλυτο παραλογισμό.
Ενδυματολογικά μοιάζει κυριολεκτικά να «πνίγεται» μέσα στο καρναβαλίστικο κακόγουστο μακιγιάζ της και τα αμφιβόλου αισθητικής καινούργια της συνολάκια που μοιάζουν να χάνονται σε αυτό το όργιο αισθητικής ρύπανσης.
Αν και πρόσφατα βραβεύτηκε σαν style icon of the year στα CFDA Awards στη Νέα Υόρκη έχω την αίσθηση ότι έχει πάθει ένα αυτοκαταστροφικό αμόκ από την Gaga-λαγνεία κοινού και περιοδικών που πλέον τη βλέπει ως την μοναδική exciting περσόνα στην βαρετή κατά τα άλλα παγκόσμια μουσική σκηνή.
Αλλά αν η Gagaloo θέλει να συνεχίσει να σαρώνει, πρέπει να πάρει ρεπό! Αλλιώς η γυναίκα που έκανε το avant-garde, τάση και παράδειγμα για όλες μα όλες τις pop stars του πλανήτη θα καταλήξει μία νέας κοπής Amy Winehouse -που όταν τραγουδάει πλέον μουγκρίζει και προκαλεί ερωτηματικά για το κατά πόσο θα καταφέρει να επανέλθει σώα-, παρόλο που σκάνδαλα για καταχρήσεις δεν έχουν ακόμη ακουστεί για αυτή.
Λατρέυω την φιλοδοξία της αλλά επειδή και εκείνη δεν το πιστευει αυτό που κατάφερε τόσο σύντομα, ίσως βιάζεται για να προλάβει την Δευτέρα παρουσία που φημολογείται ότι θα γίνει το 2012.
God Save Gaga γιατί αυτό πραγματικά, δεν θα το αντέξω.