Έως και 1.200 καταστήματα Zara κλείνουν προσδιορίζοντας τη μετά Covid-19 εποχή
Το μέλλον της μόδας θα είναι διαδικτυακό;
H «μετά Covid 19» εποχή μας βρίσκει όλους, εταιρίες και καταναλωτές να προσπαθούμε να προσαρμοστούμε σε μία νέα καθημερινότητα σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία της μόδας. Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian, o όμιλος Inditex, μέλος του οποίου είναι τα Zara, σκοπεύει να κλείσει έως και 1.200 καταστήματα σε όλο τον κόσμο με στόχο την αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, πράγμα που συνέβη κατά κάποιο τρόπο και στη διάρκεια της πανδημίας και τους προηγούμενους μήνες.
Η Inditex ανακοίνωσε πως θα κλείσει από 1.000 έως και 1.200 καταστήματα σε Ασία και Ευρώπη από διάφορα brands του ομίλου -όχι μόνο Zara-, όπως Bershka, Pull & Bear και Massimo Dutti και αναμένεται πως τα 107 καταστήματα της εταιρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν είναι πιθανό να επηρεαστούν παρόλο τη μεγάλη έκταση των κρουσμάτων στην ευρύτερη περιοχή. Η Inditex, δήλωσε ότι «ο αριθμός των εργαζομένων θα παραμείνει σταθερός», με το προσωπικό που υπήρχε στα καταστήματα να απασχολείται σε άλλες θέσεις εργασίας, όπως οι online αγορές.
Ο συνολικός αριθμός καταστημάτων θα μειωθεί από 7.412 σε 6.700 με 6.900 μετά την αναδιοργάνωση, η οποία όμως δεν θα περιλαμβάνει μόνο «λουκέτα» αλλά και το άνοιγμα 450 νέων καταστημάτων σε διαφορετικές τοποθεσίες. Η Inditex, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο, επλήγη σοβαρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 44% στα 3,3 δισ. Ευρώ (2,9 δισ. £) από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου, το πρώτο δηλαδή και πιο κρίσιμο, τρίμηνο του οικονομικού έτους.
Ωστόσο οι οnline πωλήσεις αυξήθηκαν 50% σε σχέση με πέρυσι «χαράζοντας» τον δρόμο της νέας εποχής του shopping στον οποίο ολοένα και περισσότερο προσαρμόζονται τα fashion brands, economy και μη!
Δες επίσης: Nα ένα στυλ φούστας που σίγουρα δεν περιμέναμε να γίνει τάση...