Savage X Fenty: Η νέα καμπάνια της Rihanna θυμίζει τροπικό παράδεισο
Η διάσημη τραγουδίστρια και οι τέσσερις πρωταγωνίστριες ποζάρουν σε μαγικά, virtual σκηνικά λανσάροντας τη νέα συλλογή του lingerie brand.
Μπορεί ακόμα να μην έχεις ετοιμάσει τις βαλίτσες σου για τις καλοκαιρινές διακοπές. Μπορεί οι μέρες ξεκούρασης που όλο τον χρόνο ονειρεύεσαι να αργούν, όμως δε χρειάζεται να απογοητεύεσαι και να χάνεις την πίστη σου. Είναι εδώ για σένα η νέα virtual καμπάνια του lingerie brand Savage X Fenty, που ανήκει στη Rihanna, για να σε ταξιδέψει -έστω και νοερά- σε μέρη τροπικά, μαγικά και ονειρεμένα.
Ειδικότερα, πριν λίγες ημέρες η καλλονή τραγουδίστρια παρουσίασε μέσω Instagram τη νέα καμπάνια του brand της. Στις φωτογραφίες της καμπάνιας, που έχει τίτλο Cabo Crush, βλέπουμε την ίδια τη Rihanna να ποζάρει σε ένα virtual, τροπικό σκηνικό, με ιδιαίτερα sexy διάθεση και φορώντας τα δαντελένια, ροζ εσώρουχα της νέας συλλογής. Βλέπουμε, όμως, και τέσσερις ακόμη γυναίκες να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα καμπάνια Savage X Fenty.
Να σου υπενθυμίσουμε ότι την άνοιξη η Rihanna είχε ανακοινώσει πως αναζητά απλές, σύγχρονες γυναίκες, για να αποτελέσουν τα πρόσωπα της νέας συλλογής της. Τελικά, επελέγησαν οι Brenda Senyana (Αμερικανίδα μοντέλο και curvy influencer), Kortney Russell (plus-size μοντέλο από τη Χαβάη), Gerlind Anagho (personal trainer από το Maryland των ΗΠΑ) και Sariena Luy (φωτογράφος-μοντέλο από τη Νοτιοανατολική Ασία) και σήμερα τις βλέπουμε να ποζάρουν με τα εσώρουχα του διάσημου lingerie brand.
«Πήρα ένα DM από τη σελίδα Savage IG που με ενημέρωνε ότι είχα επιλεγεί και κυριολεκτικά ο κόσμος μου σταμάτησε», λέει στη Vogue η Brenda Senyana. «Έχω συμμετάσχει σε διαγωνισμούς στο παρελθόν, αλλά σχεδόν ποτέ δεν πιστεύεις ότι θα γίνεις εσύ- απλά ελπίζεις. Λοιπόν, σήμερα είμαι εγώ και τα παίρνω όλα! Και θέλω να πω σε όλα τα κορίτσια να νιώθουν αυτοπεποίθηση, όπως και να είναι το σώμα τους», λέει με χαρά.
Και τα τέσσερα κορίτσια και πρωταγωνίστριες της virtual καμπάνιας Savage X Fenty θέλουν να περάσουν ένα σπουδαίο μήνυμα: ότι τα πρότυπα ομορφιάς πρέπει να αλλάξουν και ότι δεν πρέπει πια να αναδεικνύεται ένας συγκεκριμένος τύπος σώματος. Και αυτό το κάνει με επιτυχία η νέα καμπάνια του brand της Rihanna!
Διάβασε ακόμα: Fashion DIY: Φτιάξε ένα κομψό one shoulder top (video)