Άρχισαν τα όργανα για τον στυλίστα της Gaga
Ο Nicola Formichetti δαγκώνει το χέρι που τον τάισε φτύνοντας αυτούς που έχει ανάγκη πιο πολύ. Η αντίστροφη μέτρηση ξεκινάει.
Την γνώμη μου για τον Nicola Formichetti τη γνωρίζετε . Όπως, επίσης και γιατί θεωρώ ότι η επαγγελματική του συνεργασία με τον θρυλικό γαλλικό οίκο Mugler θα είναι και το απόλυτο Βατερλό του.
Αυτό που δεν πιστεύω είναι ότι προσπαθεί ήδη από μόνος του να κλείσει όλες τις πόρτες και να τους φέρει όλους απέναντί του φροντίζοντας να τον εκμηδενίσουν με συνοπτικές διαδικασίες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του επισήμανε ότι για αυτόν τα περιοδικά μόδας «δεν τα χρειαζόμαστε» και ότι η επανάσταση και το σωστό marketing γίνονται αποκλειστικά και μόνο στο διαδίκτυο. Δεν τον ενδιαφέρει σε πια θέση θα κάτσει και τι θέα θα έχει ή όποια Anna Wintour στα show του οίκου που είναι ο καλλιτεχνικός διευθυντής, αλλά να είναι όλα τέλεια σκηνοθετημένα για «γράφουν» καλά online και στην νέα γενιά που τον ακολουθεί.
Με λίγα λόγια να ικανοποιήσει την τυχόν περιέργεια του φιλόδοξου άφραγκου έφηβου κάπου στα πέρατα του κόσμου και όχι των ανθρώπων που επηρεάζουν τις διεθνείς τάσεις, που θα τον αγοράσουν και μπορούν να «επιβάλουν» τη δουλειά του σε εμπορικό και καλλιτεχνικό επίπεδο. Αυτού τους «γειώνει» προσβάλλοντας τους κιόλας.
Να σας θυμίσω ότι ξεκίνησε την καριέρα του, όπου και τον ανακάλυψε η καλύτερή του πελάτισσα Lady Gaga , από τα πολύ σημαντικά έντυπα Dazed & Confuzed-που είναι και ο fashion director-, V magazine -όπου έχει πολλάκις κάνει τις καλύτερες του δουλειές –, καθώς επίσης και την βίβλο του πρωτοποριακού ανδρικού στυλ Vogue Hommes Japan. Φτύσιμο εκεί που τρως; Ντροπή.
Ξαφνικά και ενώ ο κόσμος τον γνώρισε από τις δουλειές του στα περιοδικά, τώρα του «βρωμάνε», ενώ, όπως δήλωσε, δεν καταλαβαίνει γιατί σε μία προηγούμενη συνεργασία τους με τους Dolce & Gabanna, το δίδυμο τον απέλυσε με συνοπτικές διαδικασίες. Μήπως γιατί δεν είχε ιδέα πως να κάνει το διαδικαστικό κομμάτι της επίδειξης-σημειώσεις, running order, styling polaroids- ενώ το στυλιστικό αποτέλεσμα εξόργισε τους σχεδιαστές γιατί κατά τα λεγόμενα του Nicolas «Δεν ήξερα τι να κάνω, αλλά δεν κατάλαβα ότι έπρεπε και να συνεργαστώ μαζί τους»;
Αντίστοιχα αν τα πρόσωπα και μοντέλα που συνεργάζεται δεν είναι κατηγορία φτερού των πέντε γραμμαρίων, με τα character και παχουλά μοντέλα, νιώθει σαν να βλέπει τον έξω από εδώ και σε μία άλλη του συνεργασία, μόλις είδε μία τριάδα εξ αυτών άνοιξε απλά την πόρτα και έφυγε, παρά τη συνεννόηση με το έντυπο που θα συνεργαζόταν για τη φωτογράφιση.
Και σαν ρέκβιεμ σε κηδεία δραματικού περιεχομένου, λέει και το καταπληκτικό ότι δεν πιστεύει στις it bags και ότι στον οίκο Μugler ποτέ δεν θα παρουσιάσει συλλογή με αυτές. Τα είπε και η Carine αυτά πριν από τέσσερα χρόνια και όχι μόνο ανακάλεσε και άρχισε να βγαίνει με τσάντες και τσαντάκια, αλλά απελύθη από την διεύθυνση της γαλλικής Vogue, καθώς όταν παίζεις με θηρία καλό είναι να έχεις και εσύ μεγάλα, δυνατά νύχια.
Δυστυχώς, ο Nicola δεν τα λέει μόνο για να προσκαλέσει και να δώσει «γροθιά» στο κατεστημένο, που ξαφνικά του βρωμάει ενώ ουσιαστικά τρέφεται από αυτό, αλλά δείχνει, όπως επανειλημμένα έχω αναφέρει, την απόλυτη ταύτιση που έχει με την συνεργάτιδα του Gaga προσπαθώντας και αυτός να γίνει star χωρίς όμως να ξέρει ποιοι είναι οι κανόνες και πως παίζονται.
Είναι πλέον γνωστό ότι ουδείς ενδιαφέρεται για τις ούτος ή άλλως αποτυχημένες κολεξιόν του, που μπορεί με όλο το χάχανο να πουλήσουν μερικά μπουκάλια αρώματος Angel παραπάνω στα Duty Free των αεροδρομίων, κάτι που σίγουρα γνωρίζουν καλά οι νέοι ιδιοκτήτες του οίκου.
Αλλά το να φτιάχνεις ντολμαδάκια και να τα σερβίρεις για αστακό δείχνουν ότι η αλαζονεία σε έχει μαρκάρει άσχημα και το νέο μεγάλο αστείο-διάττοντας αστέρας θα είσαι εσύ. Άλλο να λες τη γνώμη σου κι άλλο να μην ξέρεις τι λες.
Κρίμα.