O Oίκος Versace οραματίζεται έναν «βυθό με γοργόνες κάθε σωματότυπoυ»
Για την καμπάνια του brand για τη σεζόν S/S 2021, το πανέμορφο plus size μοντέλο Precious Lee, ενώνει τις δυνάμεις του με την Kendall Jenner και την Hailey Bieber.
Το θέμα «βυθός» ήταν αυτό που πρωταγωνίστησε στο πρόσφατο catwalk του Οίκου Versace για τη συλλογή S/S 2021 και από ότι είδαμε πριν από λίγες μέρες που κυκλοφόρησε η διαφημιστική καμπανιά του ιταλικού Fashion House, το ίδιο «υγρό» θέμα παίζει πρωταρχικό ρόλο και στις διαφημίσεις του για την ερχόμενη άνοιξη. Σε αυτές πρωταγωνιστούν η Kendall Jenner και η Hailey Bieber, αλλά δίπλα τους βλέπουμε με μεγάλη μας χαρά -για πρώτη φορά στην ιστορία του Οίκου- και το plus size μοντέλο, Precious Lee. Ως σύγχρονη «Μέδουσα» και αυτή αναβιώνει τη μυθική «Versacepolis» του brand και απεικονίζει με τρόπο μεστό και μοντέρνο τα νέα πρότυπα ομορφιάς, υμνώντας τη γυναικεία ανεξαρτησία και χειραφέτηση.
«Με αυτές τις εικόνες ήθελα να δείκω τη σύγχρονη ‘Μέδουσα’. Ή καλύτερα, για να επισημάνω πώς τα πολλά πρόσωπά της μπορεί να είναι δραστικά διαφορετικά το ένα από το άλλο και κάθε γυναίκα μπορεί στην πραγματικότητα να είναι διαφορετική η μία από την άλλη αλλά όλες να μπορούν να γίνουν ‘η Μέδουσα’», δήλωσε η Donatella Versace, Creative Director του εμβληματικού Οίκου Μόδας. «Όλοι μας, με τις διαφορές στην εμφάνισή μας και τους μοναδικούς χαρακτήρες μας, μπορούμε να εκφραζόμαστε και με τον τρόπο που αποφασίζουμε να ντυνόμαστε. Το ίδιο ισχύει και για μένα, φυσικά. Ζούμε σε έναν κόσμο στον οποίο οι διαφορές μεταξύ των φύλων δεν είναι πλέον σημαντικές και μας έχει δοθεί ένα είδος ελευθερίας όπως ποτέ άλλοτε. Ας το χρησιμοποιήσουμε και ας το χρησιμοποιήσουμε καλά!», συνέχισε η σχεδιάστρια καθιστώντας σαφές ότι το brand μπαίνει σε μία νέα εποχή ενσωμάτωσης της διαφορετικότητας και της ομορφιάς σε όλα τα μεγέθη.
Τα μοντέλα Mona Tougaard και Raphael Balzer πρωταγωνιστούν μαζί με τις Lee, Jenner και Bieber στην καμπάνιας που κυκλοφόρησε την προηγούμενη Τρίτη. Και πριν λίγες μέρες και η Mica Argañaraz και η Simone Bricchi εμφανίστηκαν στις διαφημίσεις του Οίκου.
Η εκστρατεία έχει φωτογραφηθεί από τους Mert και Marcus, ενώ τη σκηνοθεσία ητς έχει αναλάβει ο Ferdinando Verderi, με κεντρικό item την τσάντα La Medusa, η οποία εμφανίστηκε πρώτη φορά στο catwalk για τη σεζόν S/S2021 τoυ Οίκου Versace. Τα μοντέλα αναδεικνύουν το αξεσουάρ με τo ίδιο wet look και το ίδιο δροσερό δέρμα που είδαμε και στην επίδειξη του Σεπτεμβρίου, ενώ και πολλά αξεσουάρ από αυτά που φοράνε στις εικόνες που θα δεις αναλυτικά στην παρακάτω gallery, είναι εμπνευσμένα από τη θάλασσα.
«Η απεραντοσύνη και την ομορφιά της φύσης βρίσκεται πίσω από αυτήν την καμπάνια και μας μεταφέρει στα ανεξερεύνητα βάθη του ωκεανού για να παρουσιάσει μια εκστρατεία που είναι φρέσκια, ονειρική και προκλητική», αναφέρει το δελτίο τύπου του Versace. Kαι λέει «όχι» στους διαχωρισμούς και στα στερεότυπα, έχουμε να προσθέσουμε εμείς.
Δες επίσης: Πώς ακριβώς θα ψωνίζουμε από σήμερα που άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα;