Η adidas μπαίνει δυναμικά στο metaverse με μία νέα συλλογή

Η adidas μπαίνει δυναμικά στο metaverse με μία νέα συλλογή

Το brand αθλητικών κυκλοφορεί την πρώτη συλλογή του με NFTs.

Στον κόσμο του metaverse και των NFTs προστέθηκε το γερμανικό brand αθλητικής ένδυσης και υπόδησης adidas. Το brand που διακρίνεται για την προοδευτικότητα, την πρωτοτυπία και τη θέλησή του να βλέπει στο μέλλον όχι μόνο ως προς το στυλ αλλά και αναφορικά με την προσφορά, κυκλοφορεί μία συλλογή από NFTs (σ.σ. είδος ψηφιακού asset, υποκατάστατο νομίσματος στη λογική του Bitcoin) που ονομάζεται «Into the Metaverse».

Μέσω της νέας συλλογής, το κοινό θα έχει πρόσβαση σε προϊόντα με τη μορφή ενός πολύ exclusive club, ενώ οι κάτοχοι των NFTs θα μπορούν να αγοράσουν ιδιαίτερες κυκλοφορίες της adidas. Υπενθυμίζουμε πως το brand έχει λανσάρει ήδη ψηφιακές μάρκες και, όσοι τις προμηθεύτηκαν, θα μπορούν να δουν πιο σύντομα το λανσάρισμα της NFT συλλογής.

Fashion as a token: Πώς τα NFTs κατέκτησαν τη βιομηχανία πολυτελούς μόδας;



«Μέρος της φιλοδοξίας μας να γιορτάζουμε νέες ιδέες που καθορίζουν μία νέα εποχή πρωτοτυπίας, βρεθήκαμε στην πρώτη γραμμή της δημιουργικότητας, που είναι το Metaverse. Είναι ένα φυσικό μέρος για να μπουν τα Adidas Originals: ένας άγριος κόσμος όπου οι δυνατότητες είναι πραγματικά απεριόριστες και όπου ο καθένας μπορεί να εκφράσει και να ανταμειφθεί για τις πρωτότυπες ιδέες του», είπε η αντιπρόεδρος του marketing και των επικοινωνιών της Adidas Originals, Erika Wykes-Sneyd και προσέθεσε: «Θα υπάρξουν κι άλλες εμπειρίες που φτιάχνουμε. Ο στόχος είναι με αυτό το πράγμα, με αυτό το NFT, ανήκεις σε μία κοινότητα και συνεχίζουμε να προσθέτουμε αξία με το πέρας του χρόνου και θα συνεχίσουμε να το εξελίσσουμε όσο μαθαίνουμε πόσο αλλάζει και εξελίσσεται η κοινότητα».









«Η adidas μπαίνει στο Metaverse με οδηγούς το gmoney, το PUNKS Comic και το Bored Ape Yacht Club. Φύγαμε!», λέει η adidas στο site της για να προσκαλέσει τον κόσμο στη νέα εμπειρία.











Τα NFTS στη βιομηχανία της μόδας

Η βιομηχανία της μόδας έχει αρχίσει να μπαίνει όλο και πιο δυναμικά στο παιχνίδι των NFTs. Ανάμεσα σε αυτούς που άνοιξαν τις πόρτες τους στα NFTs βρισκεται και ο εμβληματικός σχεδιαστής Karl Lagerfeld που λάνσαρε ήδη τη δική του συλλογή, το ίδιο και το brand Boohoo.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

8 statement sweaters για να αντλήσεις έμπνευση για τις φθινοπωρινές εμφανίσεις σου

10 ανερχόμενα brands που έκαναν αισθητή την παρουσία τους στο street style του fashion month

Bicep Bracelets: Τα βραχιόλια που θα κάνουν δυναμική επιστροφή το 2022