Plus size awakeness: Η Paloma Elsesser έγινε (επιτέλους) ένα από τα αγγελάκια της Victoria's Secrets
Τελικά μπορούν οι «Άγγελοι» να μοιάζουν με μια curvy, φλογερή Αφροαμερικανίδα;
Η μόδα λέμε πως αλλάζει, και οι αντιλήψεις της ίδιας της κοινωνίας εν γένει. Η διαφορετικότητα βρίσκεται στο προσκήνιο, σαν ένα από τα κύρια θέματα, με πολλούς να θεωρούν υποκριτική την new age αυτή ιδεολογία απελευθέρωσης, μιας και μέχρι χθες η ίδια βιομηχανία άφηνε στο περιθώριο ένα τεράστιο μέρος των γυναικών.
Από την άλλη, όσο κακοπροαίρετοι και αν θέλουμε να είμαστε δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε πως όσο οι έννοιες του inclusivity και του body positivity συζητιούνται και αναδεικνύονται ως σημαντικά θέματα, μόνο καλύτερες μπορούν να γίνουν οι συνθήκες για όλους μας.
Έτσι, λοιπόν, και ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα lingerie brands παγκοσμίως, μιλάμε φυσικά για την Victoria's Secret, θα έχει ως πρόσωπα της νέας της καμπάνιας τις Paloma Elsesser, Jill Kortleve και Adut Akech Bior, τρία μοντέλα που έχουν σηματοδοτήσει με την παρουσία τους την νέα γενιά κοριτσιών στο χώρο του modelling, με curvy καμπύλες και σκούρο δέρμα.
Τα νέα μαθεύτηκαν, φυσικά, μέσω των social media, όταν η αγαπημένη μας Palomija μοιράστηκε με τους fans της φωτογραφίες από την καμπάνια και το back stage. Σέξι, πληθωρική, μοναδική και γεμάτη αυτοπεποίθηση η Paloma Elsesser έχει δημιουργήσει το δικό της άστρο στον χώρο της μόδας, περπατώντας σε μερικά από τα κορυφαία catwalks των πιο διάσημων οίκων. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους Chloe, Coperni, Lanvin, Ganni, Fendi, Versace και Michael Kors, ενώ είναι το αγαπημένο κορίτσι των πιο ανατρεπτικών σχεδιαστών όπως η Nensi Dojaka, Khaite NY και Simone Rocha.
Η ίδια υπήρξε ένα από τα πρώτα plus size models στο εξώφυλλο της Vogue US με θέμα την δημιουργικότητα και το inclusivity. Πανέμορφη μέσα στο βρεγμένο Michael Kors φόρεμα της απενεχοποίησε αυτονόητα σημεία του γυναικείου σώματος, όπως η κοιλίτσα, οι γεμάτοι γλουτοί και το πλούσιο φυσικό στήθος.
Οι αντιδράσεις εναντίον της Victoria's Secret
Το όλο ζήτημα γύρω από την Victoria's Secret είναι πως το κοινό φαίνεται να συγχωρεί, αλλά να μην ξεχνά τα αψεγάδιαστα πρότυπα που επί δεκαετίες πλάσαρε το label σαν άκρως φυσιολογικά, αλλά και ζητούμενα, με τα περίφημα «αγγελάκια» της να συμμετέχουν στα φαντασμαγορικά shows της μετά από εξαντλητικές δίαιτες, όπως βγήκε αργότερα στην δημοσιότητα.
Έτσι, παρά την ευχάριστη ανακοίνωση, τα σχόλια κάτω από το σχετικό post ήταν μάλλον διχασμένα, με πολλούς να αποθεώνουν την ομολογουμένως πανέμορφη Paloma, και άλλους να στέκονται στο γεγονός, πως είναι πολύ αργά για να καταπιούν το χρυσωμένο χάπι του label.
Από τις πρώτες φωτογραφίες της καμπάνιας είδαμε εξαιρετικές λήψεις, σε ένα φυσικό σκηνικό ενός ράντζου, με πανέμορφα άλογα να συμμετέχουν και τα δαντελένια luxury εσώρουχα να πρωταγωνιστούν. Τα flora μοτίβα είναι πιο θηλυκά από ποτέ, παίζοντας με την αιώνια φαντασίωση της αθωότητας και του sexiness.
Διαβάστε επίσης:
Trend alert: Αυτό είναι το φόρεμα που θα βλέπεις παντού τους επόμενους μήνες
Capsule wardrobe: Όλα τα staples που πρέπει να έχεις για ένα updated ανοιξιάτικο look στο γραφείο