Το γιορτινό brunch της Tsakiris Mallas
Μία ανάσα πριν τις γιορτές και τα μαγικά Χριστούγεννα, η εταιρεία TSAKIRIS MALLAS έδωσε ραντεβού στο Philos Athens στις 14 Δεκεμβρίου 2022 για ένα άκρως Χριστουγεννιάτικο brunch μαζί με τις πιο λαμπερές Ελληνίδες Celebrities, Influencers και Content Creators.
Πιο συγκεκριμένα, το Philos Athens, ένα από τα πιο ξακουστά hot spots της πόλης, «ντύθηκε» στα χρώματα της νέας TSAKIRIS MALLAS καμπάνιας με τίτλο «Dangerous Liaisons» προκειμένου να μυήσει τις καλεσμένες στη φετινή αισθητική έμπνευση της εμβληματικής εταιρείας υποδημάτων. Εμπνευσμένη από την φημισμένη αναγεννησιακή τεχνική “Chiaroscuro” του Caravaggio, η καμπάνια μέσα από έντονες αντιθέσεις ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, δημιουργεί τον απόλυτο αισθησιασμό και δίνει άλλη διάσταση ακόμα και στις πιο μικρές λεπτομέρειες, συνθέτοντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Κατά τη διάρκεια του private PR event, οι καλεσμένες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα υπέροχο brunch, ενώ έκαναν δικά τους τα πιο αγαπημένα τους TSAKIRIS MALLAS υποδήματα από τη νέα F/W 22 collection, που χαρακτηρίζονται από άνεση και μοναδικότητα, προκειμένου να πραγματοποιήσουν εμφανίσεις που κόβουν την ανάσα κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, η Χριστίνα Μπόμπα, Έλενα Γαλύφα, η Μαίρη Βυτίναρος, η Χαρά Παππα, Όλγα Ντάλλα, Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, η Άννα και Τέα Πρελεβιτς.
Σχετικά με την εταιρία TSAKIRIS MALLAS:
Από το 1969 η ελληνική εταιρία TSAKIRIS MALLAS κατέχει ηγετική θέση στην κατασκευή και εμπορία γυναικείων υποδημάτων, ενώ τα τελευταία χρόνια κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος με τις προτάσεις της για τον άνδρα και το παιδί. Όντας ταυτισμένες με τις in fashion εμπνευσμένες σχεδιαστικές γραμμές, την τεράστια ποικιλία σχεδίων, τα αυστηρά επιλεγμένα υλικά κατασκευής και την άριστη σχέση ποιότητας-τιμής, οι δημιουργίες TSAKIRIS MALLAS απευθύνονται στη σύγχρονη γυναίκα που αναζητά εντυπωσιακά υποδήματα στο πνεύμα της μόδας για όλες τις ώρες της ημέρας.
H εταιρία διαθέτει 43 καταστήματα στην Ελλάδα κι ένα διεθνές ηλεκτρονικό κατάστημα, κάνοντας παράλληλα εξαγωγές σε 23 χώρες ενώ, πέρα από τα own brands, σε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας διατίθενται και πλούσιες συλλογές γνωστών διεθνών labels.