Origin Story: Η νέα καμπάνια της Boss S/S 23 παρουσιάζει πώς γίνεται ένα πραγματικό «αφεντικό»

Origin Story: Η νέα καμπάνια της Boss S/S 23 παρουσιάζει πώς γίνεται ένα πραγματικό «αφεντικό»

Μετά από μια απίστευτα σημαντική χρονιά και μια εξαιρετικά επιτυχημένη ανανέωση του brand, η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 της BOSS προσφέρει μια γεμάτη διασημότητες εξερεύνηση για το τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος ένα πραγματικό BOSS.

Η νέα σεζόν ρίχνει μια πιο προσεκτική ματιά στα γερά θεμέλια του motto "Be your own BOSS", ενώ εμπνέει τους άλλους να αγκαλιάσουν τις πλήρεις δυνατότητές τους και να ζήσουν τη ζωή με τους δικούς τους όρους - με αυτοπεποίθηση, στυλ και ένα όραμα που βλέπει προς το μέλλον.

Fashion Week Highlights:Looks που έφεραν τα πάνω-κάτω και ένα club που στήθηκε στον Πύργο του Eiffel

Στην καρδιά της εκστρατείας παρουσιάζονται έξι κορυφαία ταλέντα από διάφορους τομείς που μοιράζονται τις ιστορίες καταγωγής τους δίνοντας έμπνευση στον καθένα μας να αγκαλιάσει το πεπρωμένο του: Το Βρετανικό super model Naomi Campbell, ο Κολομβιανός τραγουδιστής Maluma, το Αμερικανικό super model Gigi Hadid, ο Νοτιοκορεάτης ηθοποιός Lee Minho, ο Ιταλός TikTok δημιουργός νέας γενιάς Khaby Lame και ο Ιταλός τενίστας Matteo Berrettini. Κάθε ένα από αυτά τα διάσημα και παγκοσμίως αναγνωρισμένα ταλέντα ξεπέρασε εμπόδια και προσωπικούς αγώνες για να γίνουν αφεντικό του εαυτού τους. Ο φωτογράφος Mikael Jansson, αποθανάτισε αυτές τις δυναμικές ιστορίες τις οποίες αφηγούνται μέσα από γεμάτες συναισθήματα λέξεις απεικονίζοντας την πορεία τους προς τον θρίαμβο. Αυτές οι BOSS προσωπικότητες ήξεραν πάντα τι ήθελαν, και το πέτυχαν μέσα από μια σειρά προσωπικών επιλογών. Καθώς προορίζονταν για σπουδαία πράγματα, ενσαρκώνουν με τον καλύτερο τρόπο το μήνυμα ότι τα “αφεντικά” δεν γεννιούνται – γίνονται (BOSSes aren’t born – they’re made).

SR23_BOSS_Global_Campaign_Gigi_Hadid_2.jpg

Αυτή είναι μια νέα ευκαιρία για ουσιαστική αφήγηση ιστοριών, ενώ παράλληλα συνδέεται με την BOSS κοινότητα. Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση της προσωπικής φιλοδοξίας, ενώ παρουσιάζει τη νέα συλλογή με έναν τρόπο που παρακινεί. Χρησιμεύει ως υπενθύμιση ότι όλα τα μονοπάτια στη ζωή μπορούν να παρουσιάσουν αμέτρητες ανατροπές, ωστόσο το ταξίδι για να γίνεις αυτός που πραγματικά είσαι, ξεκινάει από μέσα σου.

SR23_BOSS_Global_Campaign_Lee_Minho_1.jpg

Η συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 της BOSS παρουσιάζει μια τολμηρή αισθητική, συνδυάζοντας το πνεύμα της πόλης με έναν καλοκαιρινό, “εκτός γηπέδου” τρόπο ζωής, με την χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του brand, μαύρο, λευκό και καμηλό. Το αποτέλεσμα είναι μια εκλεπτυσμένη, αλλά και χαλαρή συλλογή στην οποία οι BOSS κώδικες συνδυάζονται άψογα, δημιουργώντας μια κομψή διασταύρωση του soft tailoring και του εξελιγμένου sportswear.

SR23_BOSS_Global_Campaign_Lee_Minho_2.jpg

Αυτή η δυναμική και ενθαρρυντική πρωτοβουλία θα υποστηριχθεί περαιτέρω από μια ολιστική προσέγγιση σε διάφορα κανάλια, συμπεριλαμβανομένων κύριων ενεργειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και outdoor διαφημίσεων.

Φορώντας BOSS φούτερ από τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023, ένα ευρύ φάσμα προσωπικοτήτων - από VIPs μέχρι φωτογράφους, επιχειρηματίες και influencers - θα αφηγηθούν τις δικές τους εμπνευσμένες ιστορίες στο Instagram, με τις αναρτήσεις τους να αντηχούν τα κολάζ εφέ και τις παιδικές φωτογραφίες που βλέπουμε στην κύρια καμπάνια. Διάφορες διασημότητες - Demi Lovato, DJ Khaled, Bella Thorne, Anne-Marie, BamBam, Stella Maxwell, Stefflon Don, Macaulay Culkin και Christina Ricci - θα συμμετάσχουν και θα μοιραστούν τις ιστορίες τους, μαζί με τις αθλητικές προσωπικότητες Richarlison, Karl-Anthony Towns, Fernando Alonso, Xavi Simons, Aleksander Aamodt Kilde, Suresh Raina, Anthony Santos, Yusta Mardini και Zaire Wade.

SR23_BOSS_Global_Campaign_Maluma_1.jpg

Στις ενέργειες στο Instagram θα συμμετάσχουν επίσης οι influencers Naomi Watanabe, NikkieTutorials, Cameron Dallas, Aaron Rose Philip, Gottmik, Ox Zung, Nic Kaufmann, Akam, Paola Locatelli, Juanpa Zurita, David Dobrik και Zainab Al-Eqabi. Στο TikTok, τα ταλέντα θα εμφανίζονται να μπαίνουν στο κάδρο φορώντας BOSS σύνολα και να ποζάρουν κάνοντας κάτι που αγαπούν. Αξιοποιώντας την τάση του TikTok "Just a kid", το βίντεο θα μεταβεί σε μια παιδική φωτογραφία που αντικατοπτρίζει την προηγούμενη σκηνή, δείχνοντας ότι η αφοσίωση τούς έχει κάνει αυτό που είναι σήμερα.

SR23_BOSS_Global_Campaign_Maluma_2.jpg

Οι καταναλωτές θα μπορούν επίσης να συμμετάσχουν με ένα ειδικό Instagram φίλτρο μέσω του οποίου θα μπορούν να μοιραστούν τις δικές τους προσωπικές ιστορίες σχετικά με το πως κατάφεραν να πάρουν στα χέρια τους τη ζωή τους για να γίνουν το BOSS του εαυτού τους. Συμβαδίζοντας με τη χρήση εικόνων τύπου κολάζ της καμπάνιας, οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν φωτογραφίες του νεότερου εαυτού τους και στη συνέχεια να δημιουργήσουν εικόνες που συνδυάζουν επιλεγμένα χαρακτηριστικά από το παιδικό τους πρόσωπο με τις σημερινές τους selfies.

Αυτή η καινοτόμος καμπάνια συμβαδίζει με την πρόσφατη ανανέωση του brand και επιδιώκει τον στόχο του ομίλου της HUGO BOSS να αυξήσει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα των εμπορικών σημάτων του.

BOSS.COM

INSTAGRAM: instagram.com/boss

FACEBOOK: facebook.com/hugoboss

YOUTUBE: youtube.com/boss

TIKTOK: tiktok.com/@boss