Η Loewe είναι και επίσημα ο κορυφαίος οίκος στον κόσμο -Τι βοήθησε όμως σε αυτό το «Succession»;
Το πιο ανέλπιστο marketing για τον οίκο Loewe ήρθε από τη νούμερο ένα σειρά των τελευταίων ετών.
Φυσικά και ο Jonathan Anderson είναι υπερταλαντούχος και η δουλειά που έχει κάνει με το δημιουργικό studio του οίκου Loewe είναι αυτό που έχει κάνει το label να ξεχωρίσει τα τελευταία χρόνια. Η δυναμική του είναι μεγάλη και από πλευράς πωλήσεων και από πλευράς δημοσιότητας, αφού όλα τα shows του οίκου είναι γεμάτα με κορυφαίες παρουσίες από το χώρο της μόδας αλλά και πάρα πολλούς celebrities που πλέον έχουν γίνει πιστό κοινό του. Μην ξεχνάς ότι ακόμη και η Rihanna, που είναι από τις πιο hot προσωπικότητες παγκοσμίως αυτή τη στιγμή, επέλεξε μία custom κατακόκκινη φόρμα για τον μεγάλο τελικό του Superbowl, όπου ανακοίνωσε και τη δεύτερη εγκυμοσύνη της.
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Τα δύο αγαπημένα της flat σανδάλια που φοράει όλο το καλοκαίρι
Η τελευταία καμπάνια του οίκου είχε σαν κεντρικό πρόσωπο τον Jamie Dornan, που δεν θα μπορούσε φυσικά να περάσει απαρατήρητος. Από την πρώτη κιόλας μέρα που κυκλοφόρησαν οι φωτογραφίες και τα videos στα social media, ο Dornan έγινε viral, το ίδιο και το αβίαστο coolness της ανδρικής αλλά και της γυναικείας συλλογής του οίκου Loewe. Σύμφωνα μάλιστα με το Lyst η Loewe είναι ο κορυφαίος οίκος παγκοσμίως, αφού μέσα στο τελευταίο δίμηνο οι πωλήσεις, οι αναζητήσεις και το traffic του έχουν αυξηθεί κατά 19%. Είναι η πρώτη φορά που το ισπανικό label έχει αφήσει σε δεύτερη μοίρα οίκους όπως η Miu Miu και η Prada.
8 easy breezy σύνολα για να φορέσεις στο γραφείο στον καύσωνα
To «Succession» βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του Loewe.
To quite luxury είναι η μεγαλύτερη τάση των τελευταίων μηνών και έχουμε μιλήσει για αυτό πολλές φορές. Η επικράτηση, λοιπόν, αυτού του trend είναι στην ουσία και ένας από τους λόγους που ο οίκος Loewe έχει πρωτοστατήσει τόσο δυναμικά. Το Succession, η πιο αγαπημένη και επιτυχημένη σειρά των τελευταίων χρόνων έριξε πριν λίγους μήνες αυλαία, έχοντας επιλέξει ρούχα του οίκου για πολλούς από τους κεντρικούς πρωταγωνιστές με τον Brian Cox να εμφανίζεται και στο front row του τελευταίου show του οίκου. Με μαύρο παντελόνι και bright μπλε πουκάμισο, ένα κανονικό είδωλο!
Στην προκειμένη το καλύτερο marketing ήρθε από έναν ανέλπιστο παράγοντα που αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δύναμη των σειρών στην καθημερινότητά μας, μετά το κόλλημα που έχουμε αποκτήσει οι περισσότεροι μετά τις καραντίνες. Γιατί όταν η μόδα εντάσσεται στα πλαίσια μια εμπειρίας, γίνεται βίωμα και όχι απλή τάση.