Η νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga τρολάρει τα social media και έχει ξανά το vibe του Demna
Ο οίκος Balenciaga επιστρέφει στο ανατρεπτικό του στυλ και παίζει με τα φθινοπωρινά ρούχα της Fall 2023 collection.
Tελικά το κοινό είναι μάλλον διχασμένο. Αυτή την εικόνα δείχνουν όλα τα σχόλια κάτω από τα νέα posts στο Instagram account του οίκου Balenciaga, ο οποίος εδώ και χρόνια ακολουθεί την ίδια τακτική και σβήνει όλα τα posts του κατά καιρούς. Μετά τη SS23 καμπάνια και τα βιντεάκια για την Winter 23/24 συλλογή του οίκου με γνωστούς ambassadors, όπως η Isabelle Huppert, να παρουσιάζουν τα ρούχα τους μέσα σε ένα σκηνικό που μοιάζει να καταρρέει εν μέσω εργασιών, τώρα έρχεται η νέα προσέγγιση του θρυλικού maison του Cristóbal Balenciaga στα πράγματα, να κλείσει και πάι το μάτι με ειρωνεία.
Την αγάπη και την εμμονή του Demna Gvasalia στην πρόκληση την ξέρουμε. Και εν μέρη αυτό ήταν και ένα από τα πράγματα που τον ανέδειξαν και τον έκαναν έναν από τους κορυφαίους σχεδιαστές της γενιάς του. Η Gen Z τον λάτρεψε, το ίδιο και οι celebrities που ταυτίστηκαν με την αισθητική του (βλέπε την Kim Kardashian). Όλο αυτό πριν το σκάνδαλο και τις κατηγορίες για την καμπάνια με παιδοφιλικά σύμβολα, που πήγε ένα μεγάλο βήμα πίσω την αποθεωτική πορεία του. O Demna Gvasalia εξαναγκάστηκε σε απολογία και η ζωή συνεχίστηκε στο μικρό «χωριό» με τον ίδιο να δηλώνει ότι ον ενδιαφέρει περισσότερο η δημιουργία κλασικών, διαχρονικών ρούχων.
Είναι ο Jacquemus ο απόλυτος master του marketing; Το τεράστιο community που έχει το επιβεβαιώνει
Η νέα social media campaign του Balenciaga επιστρέφει στο αμφιλεγόμενο στυλ της.
Αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το DNA του. Και τελικά, δεν θα ήταν και σωστό να γίνει κάτι τέτοιο. O Balenciaga του Demna Gvasalia θέλει -και θα θέλει- να κάνει τα κοινωνικά του πειράματα και να διασκεδάζει με τη μόδα, αλλά και τα statement items που προτείνει κάθε φορά. Και αφού η Pre Fall 2023 συλλογή παρουσιάστηκε με τα μοντέλα να ποζάρουν σε selfies μέσα από τα δοκιμαστήρια ενός καταστήματος, καταλαβαίνεις ότι αντίστοιχη έπρεπε να είναι και η social media campaign της συλλογής που κυκλοφορεί εδώ και μέρες στο Instagram. Ρούχα και αξεσουάρ σε στοίβες, φορεμένα σε χιονάνθρωπους, πόδια που αιωρούνται και καρέκλες που φοράνε παπούτσια είναι μόνο μερικά από τα στιγμιότυπα.
Τα σχόλια κάτω από τα posts πολλά. Άλλοι περίμεναν την επιστροφή του Demna, άλλοι πιστεύουν ότι ο οίκος κάνει σαν να μην συμβαίνει τίποτα, άλλοι πάλι θεωρούν ότι αν ένας λιγότερο ισχυρός οίκος έκανε ένα αντίστοιχο λάθος, η εξέλιξη του θα ήταν διαφορετική. Όποια και αν είναι η αλήθεια για τον καθένα, ο Balenciaga έγινε και πάλι θέμα συζήτησης, οπότε σίγουρα μπαίνει στην κατηγορία της πραγματικής τέχνης. Ή μήπως όχι;