Naomi Campbell, Gisele, Hailey Bieber: Τα πιο iconic μοντέλα στη νεά καμπάνια της Victoria's Secret
Υπάρχει ένα icon μέσα σε κάθε γυναίκα. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλει να μας περάσει η νέα καμπάνια της Victoria's Secret. Το ένιωσες;
Ένα brand για το οποίο έχουν γίνει πάρα πολλές συζητήσεις και που θα συνεχίσουμε να συζητάμε για καιρό. Δεν χρειάζεται νομίζω να θυμίσουμε το mentality της παλιάς Victoria's Secret, με τα φαντασμαγορικά shows, τα αψεγάδιαστα μοντέλα και τις φήμες για εξαντλητικές δίαιτες πριν τα εν λόγω catwalks. Καμία γυναίκα δεν μπορούσε φυσικά να ταυτιστεί με ένα τέτοιο σωματότυπο και καθώς το body positivity έγινε μια μεγάλη τάση στα social media και τις νέες στρατηγικές marketing, αλλά και των πραγματικών γυναικών που βαρέθηκαν να προσπαθούν να μπούνε σε καλούπια, και ο κολοσσός των εσωρούχων άλλαξε πλεύση, βάζοντας στο μενού και τη συμπερίληψη.
Σήμερα, βέβαια, επιστρέφει με μία καμπάνια που έρχεται να μας δώσει κάτι από τις χρυσές εποχές των 90s και 00s, με όλες εκείνες τις θεές του modelling να συμπράττουν σε μια κατά γενική ομολογία εντυπωσιακή καμπάνια για τη νέα iconic σειρά του brand. Naomi Campbell, Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Andrianna Lima, Gisele, Adut Akech Bior, Candice Swanepoel, Jill Kortleve, Liu Wen και Paloma Elsesser ενώνουν τις δυνάμεις τους και θυμούνται η κάθε μία ένα κομμάτι της συνεργασίας τους με τη Victoria's Secret.
Θέλουμε το italian chic καλοκαίρι της Alexa Chung -Όλα τα inspiring looks από τις διακοπές της
Mια νέα καμπάνια αφιερωμένη στα icons λίγο πριν το μεγάλο show.
Στις 26 Σεπτεμβρίου θα έχουμε και τη μεγάλη επιστροφή του show της Victoria's Secret, που υπόσχεται να φέρει όλη τη λάμψη και το glam του παρελθόντος, αφήνοντας στην άκρη όλα τα πιθανότατα αρνητικά σενάρια. Το ίδιο προσπαθεί να κάνει και αυτή η καμπάνια, με σλόγκαν το «υπάρχει ένα icon μέσα σε κάθε γυναίκα». Οι δύο plus size προσθήκες των Paloma Elsesser και Jill Kortleve, αλλά και της Gisele που επιστρέφει μετά από ένα μεγάλο διάστημα αποχής από τα πράγματα αναζητώντας μια δεύτερη καριέρα στα 43 της, είναι σίγουρα κάτι που παλιότερα δεν θα είχε θέση στο εν λόγω brand.
Από την άλλη η αλήθεια είναι μία, και δυστυχώς δεν είμαι ακόμη σίγουρη για το αν το κοινό έχει αποδεχτεί αυτή τη μεταστροφή της εταιρίας. Η iconic συλλογή της πάντως έχει την εικόνα των icons και είναι ολόσωστη. Ωστόσο, τα vibes του παρελθόντος είναι ξεκάθαρα.