Η νέα καμπάνια του οίκου Ferragamo φωτογραφήθηκε μπροστά στα κορυφαία έργα της Αναγέννησης

Ναταλία Κατσακιώρη

Μία καμπάνια ωδή στα κορυφαία έργα της Αναγέννησης στη Φλωρεντία, που με έναν μαγικό τρόπο μιλούν στις κοινότητες του σήμερα.

Η αλήθεια είναι ότι είχαμε καιρό να δούμε μία τόσο εμπνευσμένη καμπάνια από τον οίκο Ferragamo, ο οποίος πέρα από τα διαχρονικά του signature items που συνεχίζουν να έχουν μια διαχρονική παρουσία στην παγκόσμια αγορά των luxury products, έχει αρχίσει να βρίσκει και πάλι τη θέση του ανάμεσα στους πιο φρέσκους και δημιουργικούς οίκους με τον Maximilian Davis στη θέση του creative director. Τα shows των τελευταίων σεζόν έχουν κρατήσει το ενδιαφέρον μας αμείωτο και μέσα από τις συλλογές του Maximilian Davis ξεχωρίζουμε τα νέα, αγαπημένα μας it items.

Kαι κάπου εδώ ήρθε και η νέα Fall/Winter 2023 campaign του κορυφαίου ιταλικού οίκου, να μας θυμίσει ότι η πραγματική τέχνη, ως αποτέλεσμα του συλλογικού ασυνείδητου, είναι προφητική και διαχρονική. Η Αναγεννησιακή τέχνη της Φλωρεντίας πρωταγωνιστεί και πάλι, και μπλέκεται με τη σύγχρονη εικόνα των ρούχων της συλλογής του οίκου Ferragamo.

Η Chloë Sevigny είναι η μούσα των Proenza Schouler και η νέα τους καμπάνια ήρθε σε ασπρόμαυρο film

New Renaissance: Η νέα καμπάνια του οίκου Ferragamo.

Το concept μοιάζει απλό, αλλά ταυτόχρονα είναι και τόσο βαθύ, αλλά και τόσο επίκαιρο. Μεταφερόμαστε στη Φλωρεντία του 15ου αιώνα, όπου η δυανστεία των Μεδίκων ενίσχυσε το έργο και την παρουσία μεγάλων καλλιτεχνών της εποχής, οι οποίοι έθεσαν τις βάσεις της Αναγέννησης στην Ευρώπη. Κόντρα στο σκοταδισμό του Μεσαίωνα κορυφαίου ζωγράφοι, γλύπτες και αρχιτέκτονες μεταμόρφωσαν τη Φλωρεντία σε μία πόλη-μουσείο, όπως την ξέρουμε και σήμερα, με έργα πραγματικά διαμάντια για την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά.

Η Gallerie degli Uffizi και το ιταλικό Υπουργείο Πολιστισμού παραχώρησαν τέσσερα μοναδικά έργα τέχνης της περιόδου με φόντο τα οποία φωτογραφήθηκαν τα μοντέλα του οίκου, μπαίνοντας για λίγο μέσα στο μαγευτικό σκηνικό του κάθε πίνακα.

Τα μοντέλα κινούνται νωχελικά, εντελώς φυσιολογικά μπροστά από τους πίνακες, καθώς γίνονται κάποιες λήψεις. Η καμπάνια σύμφωνα με την ανακοίνωση του οίκου θέλει να μεταφέρει το όραμα της ομορφιάς και της κομψότητας, που γιορτάζει τον διαχρονικό δεσμό του οίκου με τη Φλωρεντία, την πόλη όπου ξεκίνησε αυτό το απίστευτο ταξίδι δεξιοτεχνίας και δημιουργικότητας. Η φωτογράφιση αυτή μοιράζεται μια νέα αντίληψη για την κοινότητα που διαμορφώνεται, δείχνοντας το επίπεδο συμμετοχής και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται και κινούνται μαζί για να φτάσουν στη μοναδικότητα και την αυτοέκφραση.

Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα προσέγγιση, που σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα, όχι μόνο λόγω των μοναδικών έργων τέχνης που περνάνε μπροστά από τα μάτια μας, αλλά και λόγω της σκέψης που έρχεται στο μυαλό μας από την πρώτη στιγμή που είδαμε το βίντεο της καμπάνιας. Μήπως και η μόδα έχει φτάσει σε ένα σημείο που αναζητά μια δική της αναγέννηση, κοντά στη βιωσιμότητα και τις κοινότητές της που ζητούν προσοχή και ενεργή συμμετοχή; Ίσως και η αναγέννηση να έχει αρχίσει, ίσως πάλι και όχι.

Fall/Winter 2023:

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης