Η πρώτη συλλογή της Phoebe Philo είναι γεγονός και η Έλενα Τοπαλίδου πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της
Μετά από έξι χρόνια και μεγάλη αναμονή η Phoebe Philo λάνσαρε επιτέλους το νέο brand της. Ανάμεσα στις πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της και δύο λαμπερές Ελληνίδες.
To συζητούσαμε, το θέλαμε, το περιμέναμε και τελικά ήρθε. Η πρώτη αμιγώς προσωπική συλλογή της Phoebe Philo είναι εδώ. Το λανσάρισμα έγινε και επίσημα εχθές και η νέα της συλλογή, την οποία μπορεί κανείς να αποκτήσει αποκλειστικά online είναι πλέον διαθέσιμη στο παγκόσμιο κοινό. Μια εξαιρετικά, όμως, ευχάριστη έκπληξη ήταν και η συμμετοχή δύο γνωστών Ελληνίδων στη φωτογράφιση της καμπάνιας.
Μιλάμε, φυσικά, για την εξαιρετική Έλενα Τοπαλίδου και την Ζήνα Δεσύπρη. Η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός και χορεύτρια αλλά και η κόρη της αγαπημένης φωτογράφου Μάρας Δεσύπρη, μπήκαν για λίγο στον κόσμο του modelling και πόζαραν για την Phoebe Philo, συμπληρώνοντας ένα ούτως ή άλλως εντυπωσιακό καστ. Η Έλενα Τοπαλίδου πόζαρε με μια ένα λευκό πουκάμισο, ένα maxi παλτό και ένα εντυπωσιακό παντελόνι με λευκά φτερά, αλλά και με το signature δερμάτινο της συλλογής.
Από την άλλη η Ζήνα Δεσύπρη κάθισε πάνω σε μια κουζίνα με ένα sexy κορμάκι με ψηλό καβάλο και τα νέα μαύρα γυαλιά της συλλογής της Phoebe Philo. Φυσικά, μιλάμε για μια καμπάνια υψηλής αισθητικής και είναι μεγάλη επιτυχία και χαρά να βλέπουμε δύο Ελληνίδες να συμμετέχουν σε μια τόσο μεγάλη δουλειά.
Τα 5 χρώματα που θα αναβαθμίσουν το απλό τζιν παντελόνι σου μέσα στο φθινόπωρο
Phoebe Phillo: Όλα όσα είδαμε στη νέα της συλλογή και οι πρώτες αντιδράσεις.
Όπως ήταν απόλυτα φυσικό, με το που έγινε το νέο για το λανσάρισμα γνωστό, όλοι μπήκαν στο site για να δούνε τα items by Phoebe Philo, που θα φορέσουμε αυτό το χειμώνα. Και το minimal chic style ήταν φυσικά αυτό που κυριάρχησε στο πιο μεγάλο κομμάτι της συλλογής με τα δερμάτινα jackets, τα maxi παλτό, τα office παντελόνια και τα απλά πουκάμισα να πρωταγωνιστούν. Είχαμε και κάποια ιδιαίτερα items με γούνα, φτερά και άλλες ιδιαίτερες λεπτομέρειες που ξεκίνησαν ένα δυνατό debate στα social media.
Οι περισσότεροι μίλησαν για ένα κάπως αναμενόμενο στυλ από τη Philo, η οποία παρουσίασε μια συλλογή γεμάτη basics και quiet luxury κομμάτια, που ακολουθούν το επίκαιρο vibe της εποχής. Μιλάμε εξάλλου για ένα στυλ που η ίδια η Philo είχε πρωτοδημιουργήσει στα 90s ως creative director του οίκου Celine.
Οι συγκρίσεις με τις σειρές των The Row και Bottega Veneta ήταν αναπόφευκτες με τα σχόλια για τις πάρα πολύ υψηλές τιμές της να σχολιάζονται δυστυχώς αρνητικά από τους περισσότερους. Ας αναφέρουμε μόνο ενδεικτικά ότι η μαύρη καμπαρντίνα της αγγίζει τα 3.600 ευρώ. Την ίδια στιγμή 58 items της συλλογής της είναι ήδη sold out!