To πρώτο preview από τη νέα συλλογή του οίκου McQueen φέρνει πίσω το signature αρχείο του Lee

Ναταλία Κατσακιώρη

Και μία αλλαγή στο logo που λίγοι παρατήρησαν.

Τις τελευταίες μέρες τα social media ασχολούνται και πάλι φανατικά με τον οίκο Alexander McQueen. Και αυτή τη φορά για όλους τους σωστούς λόγους. Μετά την αποχώρηση της Sarah Burton, της creative director που ανέλαβε τον ρόλο του Lee Alexander McQueen αμέσως μετά τον τραγικό θάνατό του, ο νέος σχεδιαστής που πήρε το τιμόνι του κορυφαίου βρετανικού οίκου ακούει στο όνομα Sean McGirr και ο κόσμος της μόδας περιμένει με μεγάλη αγωνία το ντεμπούτο του.

Ένας φρέσκος designer που δεν έχουμε ξαναδεί σε αντίστοιχη θέση έρχεται να βάλει τη δική του σφαγίδα σε έναν οίκο με όνομα βαρύ, όπως και η ίδια η ιστορία του, μιας και μιλάμε για έναν σχεδιαστή διάνοια που δημιούργησε στην ουσία ένα μεγάλο μέρος της σύγχρονης ιστορίας μόδας. Οπότε τι καλύτερο από το να επικαλεστείς το πλούσιο αρχείο και την κληρονομιά που άφησε στην κοινότητα ο Lee Alexander McQueen. Τα πρώτα στοιχεία που είδαμε ως preview της νέας του συλλογής μας έφερε μνήμες από τα signature pieces του οίκου, που σίγουρα θέλουμε να δούμε πώς θα μεταφραστούν στο σήμερα.

Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη: 15 outfits που μας ταξιδεύουν στην άνοιξη -Χρώματα και αέρινες υφές

Οι νεκροκεφαλές και το αυθεντικό logo του Lee επιστρέφουν.

Όταν ακούς τη λέξη McQueen το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το iconic σύμβολο του οίκου, δηλαδή η νεκροκεφαλή. Το «αρχέτυπο μοτίβο» του maison, όπως αναφέρει η λεζάντα στα πρόσφατα posts της, επιστρέφει μέσα από λεπτομέρειες και statement θεατρικά στοιχεία, όπως οι μάσκες νεκροκεφαλές με τις οποίες πόζαραν οι Debra Shaw και Frankie Rayder στην πρώτη καμπάνια του νέου creative director.

Oι δύο κυρίες αποκαλύπτουν την πραγματική τους ταυτότητα, που κρύβεται πίσω από μάσκες χρωμίου σε σχήμα νεκροκεφαλής, μέσα σε ένα δάσος με πεύκα, που μας ταξιδεύει στην κέλτικη αισθητική που συχνά έφερνα στα σχέδιά του και ο ίδιος ο Lee. Εκτός, όμως, από τις πρώτες εικόνες και φωτογραφίες της νέας καμπάνιας πολλοί παρατήρησαν και μια ακόμη σημαντική αλλαγή. Ότι το logo του οίκου είναι πλεόν διαφορετικό και από Alexander McQueen γίνεται McQueen.

Πρόκειται για μια συνηθισμένη τακτική των οίκων, όταν ο ιδρυτής του οίκου αποχωρεί πλέον με έναν τρόπο από την εταιρία του. Βλέπε για παράδειγμα τους οίκου Saint Laurent, Rabanne και Dior. Εδώ, όμως, καθώς ο τελευταίος άνρθωπος που δούλεψε στο πλευρό του Lee έφυγε οριστικά από τον οίκο, aka η Sarah Burton, και ενώ το όνομα του έχει αποχωρίσει από το logo του, ο ίδιος μοιάζει να είναι πιο παρών από ποτέ μέσα από το νέο του logo με τη γραμματοσειρά και το design που δημιούργησε μόνος του περίπου τριάντα χρόνια πριν.

Πολλοί πιστοί θαυμαστές του αναγνώρισαν αμέσως το reference και τώρα όλοι ανυπομονούμε για την πρώτη collection by Sean McGirr.

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης