H Sisley και η Bianca Balti μας παρουσιάζουν την απελευθερωτική πλευρά της «La Doce Vita»

Ναταλία Κατσακιώρη

Η Sisley παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με φόντο την αιώνια πόλη.

Ρώμη. Μία από τις αρχαιότερες και πιο όμορφες πόλεις στον κόσμο γίνεται το σκηνικό της SS24 campaign της Sisley με τον τίτλο «La Dolce Vita». Η γλυκιά ζωή της γυναίκας του σήμερα που μπορεί επιτέλους να ανακαλύψει το ποια είναι ελεύθερα και να εκφράσει την προσωπικότητά της χωρίς φραγμούς και στερεότυπα του παρελθόντος. Γιατί μόνο γλυκιά μπορεί να είναι η ζωή μιας γυναίκας, όταν μπορεί να είναι πραγματικά ο εαυτός της.

Όλη αυτή η σύλληψη μεταφράστηκε σε μια υπέροχη καλοκαιρινή καμπάνια, στην οποία συμμετείχε μια παρέα φίλων, μία γυναίκα καριέρας και η Sisley, ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα και αγαπημένα brands των γυναικών, η οποία θέλησε με έναν τρόπο να επιστρέψει στις ρίζες της και να υπενθυμίσει στο κοινό την κληρονομιά της, ξεσηκώνοντας τις αισθήσεις μας. Η μούσα της SS24 campaign της Sisley λοιπόν είναι η Bianca Balti η οποία βρίσκεται στο δωμάτιο ενός πολυτελούς ξενοδοχείο με συμπρωταγωνιστή της τον Giacomo Cavalli, πρόσωπο πολλών οίκων μόδας. Οι δυο τους παίζουν με το φακό και απολαμβάνουν την ατμόσφαιρα της Ρώμης, καθώς συναντούν τυχαία μια ομάδα φίλων τους και ζουν την dolce vita έτσι όπως της αρμόζει.

PFW: Οι Christian Dior και Saint Laurent έκαναν την πρεμιέρα στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού

Μία μέρα -και μία νύχτα- στη Ρώμη μαζί με την Sisley.

Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν για ακόμη μία σεζόν ο Pierre-Ange Carlotti, ο οποίος μετά την άκρως επιτυχημένη συνεργασία του με τη Sisley και τη Deva Cassel τον Χειμώνα του 2023/2024, επέστρεψε στην καλλιτεχνική διεύθυνση της νέας της φωτογράφισης και αποτύπωσε όλο τον αισθησιαμό των πρωταγωνιστών και της αιώνιας πόλης.

Η ίδια η Bianca Balti δήλωσε για τη συνεργασία: «Είμαι χαρούμενη που συνεργάστηκα με τη Sisley και τον Carlotti, που το στυλ τους ξαναζωντανεύει την ατμόσφαιρα και τις αισθήσεις που χαρακτήριζαν τις καμπάνιες του brand τη δεκαετία του 2000 και οι οποίες παραμένουν ακόμα στη μνήμη μου». Γιατί τα 00s είναι συνυφασμένα με τη Sisley και τις iconic συλλογές της μέσα σε μια δεκαετία που άφησε τη δική της σφαγίδα στον κόσμο της μόδας.

Η ίδια η συλλογή συνδυάζει τον μινιμαλισμό με το rock χαρακτήρα των αξεσουάρ και όλα τα αγαπημένα trends των 90s. To μαύρο είναι για άλλη μια φορά το χρώμα που κυριαρχεί στην παλέτα της collection, η οποία κινείται σε γενικές γραμμές σε basic αποχρώσεις όπως το beige, το pale πλε και το λευκό. Τα δυναμικά κοστούμια, τα wide leg παντελόνια, τα θηλυκά πουκάμισα και τα βραδινά φορέματα πρωταγωνιστούν και σε αυτή τη συλλογή, με τις δερμάτινες τσάντες να γίνονται το it αξεσουάρ του καλοκαιριού. Η hobo bag της καμπανιάς έχει κάνει ήδη το δικό της statement.

«Το απόλυτο αγαπημένο μου κομμάτι είναι το ριγέ κοστούμι με το σακάκι με διπλά πέτα. Λατρεύω το κόψιμο του παντελονιού που αντικατοπτρίζει το στυλ μου», σχολιάζει η Balti.

Mια καμπάνια που ζωντανεύει τις αισθήσεις με φόντο την πιο όμορφη και ερωτική πόλη του κόσμου, και μια συλλογή που ταυτίζεται με τη δυναμική κάθε γυναίκας που αγαπά το elegant chic style και αναζητά τις τολμηρές λεπτομέρειες.

Backstage φωτογραφίες από την καμπάνια στους δρόμους της Ρώμης:

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης