Το Fashion Workshop της Βίκυς Καγιά μας κάθισε στα θρανία της μόδας
Παρακολουθήσαμε για μία μέρα τα πιο ενδιαφέροντα σεμινάρια της πόλης.
Πόσο συχνά σας συμβαίνει να επισκέπτεστε ένα χώρο και να μη θέλετε να φύγετε; Να περιπλανιέστε ανάμεσα σε ανθρώπους, έπιπλα, αρώματα και εικόνες που μαγνητίζουν το βλέμμα σας, μεγαλώνουν το χαμόγελό σας και σας δημιουργούν μία αίσθηση ασφάλειας;
Το Fashion Workshop είναι ένα από εκείνα τα μέρη στο κέντρο της Αθήνας που όχι μόνο δε μπορεί να περάσει απαρατήρητο χάρη στη μοναδική του αισθητική, καθώς το interior που έχει επιμεληθεί η ίδια με το Γιώργο Καράμπελα είναι μοναδικό, αλλά κυρίως επειδή η Βίκυ και οι συνεργάτες της σε κάνουν να νιώθεις πως ανήκεις σε μία οικογένεια. Έτσι, θέλοντας να ξαναζήσουμε την εμπειρία του πιο πρωτοποριακού εργαστηρίου μόδας, επιστρέψαμε όπως ακριβώς και ο "δολοφόνος" στον "τόπο του εγκλήματος", αυτή τη φορά για να παρακολουθήσουμε από τα έδρανα τους πιο καταρτισμένους επαγγελματίες στο χώρο.
Η Νταντά Ιωαννίδου δε χρειάζεται πολλές συστάσεις. Fashion icon και γκουρού σε ζητήματα μόδας και στυλ, έχει αναλάβει να διδάξει στους σπουδαστές "Ιστορία του styling και του κοστουμιού". Μπορεί όλοι να έχουμε θαυμάσει τα τσάρλεστον ρούχα των κυριών της δεκαετίας του '20 αλλά πόσοι από μας γνωρίζουν πως αυτά τα τετράγωνα φορέματα λέγονται "flapper dresses" και ανήκουν στο ευρύτερο κίνημα τέχνης της art deco; Όσες Chanel τσάντες και να θαυμάσουμε στις βιτρίνες της ομώνυμης μπουτίκ, σίγουρα δε θυμόμαστε πως η Coco Chanel ήταν η πρώτη που σχεδίασε το "μικρό μαύρο φόρεμα" που όλες μας τιμούμε στα πάρτι και εκείνη που λάνσαρε τα "faux bijoux" και το "jersey" ύφασμα. Το μάθημα ξεκινάει, τα παιδιά πιάνουν μολύβι και χαρτί και η Ντάντα ξεκινάει να τους αφηγείται ιστορίες από τη "belle epoque", το κίνημα της "Art Nouveau" και τον σπουδαίο Alphonse Mucha. Αρχιτεκτονική, τεχνοτροπίες, χρώματα, γεωμετρία, ζωγραφική και ονόματα που μέχρι χθες είχαμε απλά διαβάσει με ψιλά γράμματα παίρνουν σάρκα και οστά κάνοντας τους μαθητές να παρακολουθούν απορροφημένοι, συμμετέχοντας διαδραστικά στην όλη διαδικασία. Ερωτήσεις, απορίες, πειράγματα και παρατηρήσεις, κάνουν το μάθημα ένα πραγματικό πυρήνα ζυμώσεων μεταξύ διδάσκοντα και σπουδαστή.
Τη σκυτάλη παίρνει ο Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης ο οποίος ως creative director της V+O Communication και έχοντας δουλέψει για εταιρείες κολοσσούς όπως Abercrombie & Fitch και Versace, μυεί τους μαθητές του στα μυστικά του Marketing κάνοντας το portfolio τους ακόμα πιο ανταγωνιστικό για την μετέπειτα πορεία τους. Ειδικά δε για τη σημερινή ημέρα μας επιφυλάσσει μία ξεχωριστή έκπληξη καθώς με καλεσμένη του την Χριστίνα Κοτίνη Account Manager και Brand Communication για τη Nivea αναλαμβάνουν να αναλύσουν το "case study" της εν λόγω εταιρείας αποκρυπτογραφώντας τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθεί κάθε μεγάλο brand, τον τρόπο με τον οποίο θα απευθυνθεί στον πελάτη του και πώς θα αναπτύξει σχέση μαζί του διατηρώντας και εξελίσσοντας την ταυτότητά του.
Μετά από ένα τόσο δημιουργικό απόγευμα με τους συνεργάτες του Fashion Workshop να μας κρατούν σε εγρήγορση, τη Βίκυ να μας ανεβάζει το ηθικό (ναι είναι αλήθεια μου έκανε κομπλιμέντο για το ντύσιμό μου) και τους μαθητές της να παθιάζονται με το μάθημά τους, πειράζει που θέλουμε να ξαναπάμε;
Βίκυ σε ευχαριστούμε!