Οι Έλληνες σχεδιαστές μιλούν για την κρίση στη μόδα
Η ελληνική βιομηχανία μόδας γίνεται θέμα αυστραλιανού site που φιλοξενεί δηλώσεις και από εγχώριους σχεδιαστές.
Την κατάσταση στην Ελλάδα τη γνωρίζουμε και τη βιώνουμε όλοι, αλλά για τη βιομηχανία της μόδας λίγα έχουμε ακούσει. Σε γενικές γραμμές η πλειονότητα των Ελλήνων παραπονιέται ότι πλέον έχει περικόψει τον προϋπολογισμό του για ρούχα και έχει στραφεί ολοκληρωτικά σε major οικονομικά brands, αλλά για τις πωλήσεις των designer ρούχων τα νούμερα είναι συγκεχυμένα καθώς τα luxury brands δεν φαίνονται να παρουσιάζουν μεγάλες πτώσεις στις πωλήσεις τους και οι σχεδιαστές μιλάνε για το εμπορικό κομμάτι της δουλειάς τους.
Το άρθρο του αυστραλιανού site εστιάζει στη διεθνή επιτυχία κάποιων Ελλήνων σχεδιαστών όπως η Sophia Kokosalaki και αναδεικνύει την επιθυμία μερικών να βρουν διεθνείς buyers και δώσουν τα ρούχα τους στο εξωτερικό όπως η Celia D., η οποία βέβαια επιβεβαιώνει την αίσθηση όλων ότι πολλοί σχεδιαστές κερδίζουν αρκετά με τις πωλήσεις νυφικών δεδομένου ότι ο γάμος είναι τόσο σημαντικός στην ελληνική β.
Ο Ερωτόκριτος από την άλλη υποστηρίζει ότι οι Ελληνίδες έχουν στραφεί αποκλειστικά στα major brands και ότι οι παραδοσιακοί πελάτες των Ελλήνων σχεδιαστών που ήταν οι εγχώριες pop stars, έτσι η μόδα ως εργασία δεν αρκεί για ένα Έλληνα σχεδιαστή.
Αν θέλετε να διαβάσετε εκτενώς το άρθρο στα αγγλικά πατήστε το link.