Μια καμπάνια γεμάτη τρόμο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΟΣ
Η νέα καμπάνια του οίκου Jil Sander μοιάζει να βγήκε από κάποιο χιτσκοκικό θρίλερ.
Σε αυτές τις σκοτεινές, γεμάτες σκιές εικόνες που μοιάζουν εμπνευσμένες από κάποιο ασπρόμαυρο θρίλερ του προηγούμενου αιώνα οι Natasha Poly και Daria Strokous περπατούν σε ένα σπίτι που μοιάζει στοιχειωμένο και ποζάρουν μέσα από ένα σπασμένο παράθυρο.
Ο λόγος για την νέα καμπάνια για την σεζόν άνοιξη/καλοκαίρι που έρχεται του μινιμαλιστικού γερμανικού οίκου Jil Sander. Στην καμπάνια αυτή που φωτογράφισε ο Βέλγος Willy Vanderperre -κρύβεται πίσω και από την νέα καμπάνια του fashion house Proenza Schouler- και την καλλιτεχνική διεύθυνση επιμελήθηκε ο Raf Simons, οι πρωταγωνίστριες μοιάζουν να λειτουργούν σε ρυθμούς Χίτσκοκ, ενώ ποζάρουν φορώντας δημιουργίες εμπνευσμένες από τη δεκαετία του '50.
Τo σπασμένο παράθυρο μπορεί σε πολλούς να θύμισε την Jil Sander καμπάνια της άνοιξης του 2000 με πρωταγωνίστρια τη Malgosia Bela, όμως αυτό το αριστούργημα με την υπογραφή του Willy Vanderperre είναι ίσως η ωραιότερη διαφημιστική καμπάνια της σεζόν.