Ο Lenny Kravitz μας δίνει τα παπούτσια στο χέρι
Και εμπνέει την ανοιξιάτικη καμπάνια της TOMS shoes
Ζήσε απλά: δύο λέξεις, μια φιλοσοφία ζωής, έφεραν κοντά τον Blake Mycoskie, τον ιδρυτή της TOMS, με τον Lenny Kravitz και το αποτέλεσμα έρχεται πολύ σύντομα να μπει στη λίστα με τα αγαπημένα style items της άνοιξης.
Είτε συνθέτοντας νέα τραγούδια μέσα σε ένα τροχόσπιτο στις Μπαχάμες είτε δημιουργώντας τη νέα σειρά One for One πάνω σε μια βάρκα στην παραλία Venice στο Los Angeles, ο καθένας με τον τρόπο του αποδεικνύει ότι οι μεγάλες ιδέες αναπτύσσονται σε απλά μέρη. Η ανοιξιάτικη καμπάνια της TOMS, λοιπόν, εμπνέεται από το lifestyle του Lenny και είναι αφιερωμένη σε ένα δημιουργικό και χαμηλών τόνων τρόπο ζωής, που επικεντρώνεται στα λίγα και σημαντικά.
Ετοιμαστείτε να δείτε νέα σχέδια που έρχονται να προστεθούν στα κλασσικά μοντέλα αλλά και τις desert boots και τα oxfords της TOMS, με πρωταγωνιστές φλόραλ και έθνικ prints ενώ όσον αφορά τα υλικά, η λινάτσα, το διάτρητο καραβόπανο και το chambray έχουν τον κύριο λόγο.