Η Hermès προτιμά τις σκιές...φέτος την άνοιξη
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΟΣ
H φλου διαφημιστική καμπάνια της Hermès για την άνοιξη του 2011.
Η Hermès μας έχει συνηθίσει σε ιδιαίτερα καλλιτεχνικές διαφημιστικές καμπάνιες, αν θυμηθούμε και εκείνη του χειμώνα που διανύουμε με τα μοντέλα σε ένα ομιχλώδες, σκοτεινό σκηνικό να είναι πρωταγωνιστές σε ένα παραμύθι Hermès πολυτέλειας.
Για την άνοιξη ο διάσημος, για τις τσάντες και τα φουλάρια του, οίκος θέλησε μέσω της καμπάνιας να δώσει έμφαση στη μεγάλη ιστορία του. Έτσι λοιπόν για την Hermès, που ιδρύθηκε το 1837, πόζαρε η Jacquelyn Jablonski στο φακό του Nick Knight υποστηρίζοντας το μότο του οίκου «When tools meet inspiration».
Το αποτέλεσμα είναι μια φλου φωτογράφιση-προσωπικά δεν με εντυπωσίασε- που το πρόσωπο της Jacquelyn δεν φαίνεται πουθενά, ενώ και οι Hermès δημιουργίες είναι και αυτές δυσδιάκριτες