Kids of America: Η νέα συλλογή της Hilfiger Denim για την Άνοιξη και και το Καλοκαίρι του 2011

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου label που συγκεντρώνει όλους τους ανερχόμενους παραγωγούς, μουσικούς, bloggers promoters και DJs των ΗΠΑ.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Hilfiger Denim για την περίοδο Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2011 συγκεντρώνει τους πιο ανερχόμενους και ταλαντούχους καλλιτέχνες της μουσικής βιομηχανίας. Η συλλογή με τίτλο «Kids of America» φωτογραφήθηκε από τον διακεκριμένο φωτογράφο Josh Olins και υπογραμμίζει το εκλεκτικό, δημιουργικό και ξεχωριστό στυλ του brand.

Ο Tommy Hilfiger τόνισε πως το δεν είναι απλά μια διαφημιστική καμπάνια αλλά μια συνεργασία που φέρνει τους καλύτερους αμερικανούς παραγωγούς, μουσικούς, bloggers promoters και DJs κάτω από την ίδια ομπρέλα. Μεταξύ τους διακρίνουμε το DJ duo της Νέας Υόρκης Holy Ghost, τον παραγωγό, συνθέτη και DJ Tommie Sunshine, τη φωτογράφο και τη music blogger Faith-Ann Young, τη μουσικό Lissy Trullie, τον party promoter Tom Dunkley, τον παραγωγό και DJ A-Trak και το pop icon Sky Ferreira. Η φωτογράφηση έγινε στο γνωστό μπαρ Don Hills της Νέα Υόρκης.

Η καμπάνια επιβεβαιώνει το μουσικό DNA της εταιρείας κάτι που έχει ξεκινήσει από το 2009 με τις συναυλίες Hilfiger Denim Live στο πλαίσιο του project που φιλοξένησε στη σκηνή του καλλιτέχνες όπως οι Matt & Kim, The Virgins, The Films, The Drums και Major Lazer. Η συλλογή Hilfiger Denim SS11 επιστρέφει στις ρίζες του αμερικανικού preppy στιλ αντλώντας εμπνευση από το διάσημο σκηνοθέτη των 80s teen flicks, John Hughes και ταινίες του όπως το The Breakfast Club τονίζοντας την ιδιαιτερότητά του label που δεν υποκύπτει σε στερεότυπα και κλισέ ακριβώς όπως και οι πρωταγωνιστές της ταινίας.

Tags
© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης