TOMS eyewear: Τα επόμενα one for one προϊόντα του Blake Mycoskie
Μετά τα One for One παπούτσια, η TOMS λανσάρει μία ακόμα πολυαναμενόμενη γραμμή παραγωγής, την TOMS Eyewear, με σκοπό να καλύψει μία ακόμα παγκόσμια απαιτούμενη ανάγκη
Ο ιδρυτής και επικεφαλής της TOMS, Blake Mycoskie, έπειτα από μήνες έρευνας σχετικά με το επόμενο προϊόν της TOMS, ανακοίνωσε, ενώπιον εκατοντάδων fans των TOMS, στη Santa Monica της California, την κυκλοφορία των TOMS eyewear. Όπως ακριβώς συμβαίνει με τα TOMS shoes, για κάθε ένα από τα τρία κλασικά σχέδια γυαλιών TOMS που αγοράζεται, ένα άτομο που το έχει ανάγκη θα βοηθείται από την TOMS να βρει την όρασή του.
«Από το 2007 που πραγματοποιήσαμε την TOMS One for One model μπορούσαμε να δίνουμε περισσότερα από παπούτσια – μπορούσαμε και έπρεπε να καλύψουμε κι άλλες ανάγκες παγκοσμίως," ανέφερε ο Mycoskie. "Η όραση είναι μια βασική ανάγκη. Η απώλεια της όρασης έχει δραματικές επιπτώσεις στη ζωή του ατόμου και στην οικογένεια του, καθώς και στην κοινότητα. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι με το να βοηθούμε περισσότερους ανθρώπους σε ανάγκη και για την TOMS δίνει μια επιπλέον σημασία».
Η TOMS, μέσω της αγοράς καθενός ζευγαριού TOMS Eyewear, βοηθάει, μέσω ιατρικής περίθαλψης, συνταγογράφησης για γυαλιά οράσεως, ή και χειρουργικής επέμβασης αποκατάστασης της όρασης, βοηθάει ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, με Χορηγούμενο Συνεργάτη της, το Ίδρυμα Seva. Με έδρα την βόρεια Καλιφόρνια, η Seva εφαρμόζει, εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια, εναλλακτικά προγράμματα για την πρόληψη της μείωσης της όρασης. Πάνω από τρία εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως έχουν ξανακερδίσει την όρασή τους, χάρη σε αυτήν. Οι πρώτες χώρες που θα βοηθηθούν από τη νέα αυτή πρωτοβουλία της TOMS είναι το Νεπάλ, το Θιβέτ και η Καμπότζη.
Το κάθε ένα από τα τρία χαρακτηριστικά στυλ γυαλιών ηλίου της TOMS Eyewear, παράγεται στην Ιταλία και φέρει και έχει ως σχέδιο τις –ζωγραφισμένες στο χέρι- ρίγες που συμβολίζουν τα τρία στοιχεία του One for One. Η πρώτη ρίγα, αυτή στους κροτάφους, αντιπροσωπεύει τον αγοραστή. Η ρίγα στις άκρες των γυαλιών αντιπροσωπεύει τους ανθρώπους που ο αγοραστής βοηθά να δουν ξανά, ενώ η TOMS, που φέρνει τα δύο άτομα κοντά για τον ιερό αυτό σκοπό, αντιπροσωπεύεται από την μεσαία ρίγα.
«Είμαστε ευγνώμονες που βρισκόμαστε σήμερα σε αυτήν την θέση. Χωρίς την αφοσίωση και την υποστήριξη τόσων ανθρώπων –των συνεργατών, των χορηγών, των αμέτρητων πελατών, των υπάλληλων της TOMS και φυσικά των μελών της οικογένειας αλλά και των φίλων μας- δεν θα ήμασταν εδώ. Με το project TOMS Eyewear νιώθουμε ότι αρχίζουμε ξανά από την αρχή, και ότι υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα να δώσουμε».