Η νέα fashion συνεργασία της Gwyneth Paltrow
Η σταρ έχει το άγγιγμα του Μίδα
Όπως είναι αναμενόμενο από την πιο καλοντυμένη γυναίκα του κόσμου, ό,τι αγγίζει η Gwyneth Paltrow γίνεται χρυσός. Τουλάχιστον όσον αφορά τις συνεργασίες της με fashion labels και brands, η –βραβευμένη με Όσκαρ- σταρ είναι, αποδεδειγμένα, big seller, αφού οίκοι όπως οι Tod's και Hugo Boss την έχουν χρησιμοποιήσει, στο παρελθόν, ως πρόσωπο στις διαφημιστικές καμπάνιες τους.
Την περασμένη εβδομάδα το αμερικανικό brand J. Crew επιβεβαίωσε ότι, μετά την συνεργασία του με το blog της Paltrow, Goop, οι online πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 8% ενώ, τελευταίο brand που υπέκυψε στη γοητεία και τις ικανότητες της πρωταγωνίστριας, είναι το βρετανικό Chinti and Parker. Δύο exclusive πουλόβερ θα σχεδιάσει η 39χρονη για το brand ενώ, αυτή η συνεργασία είναι μέρος μόνο ενός μεγαλύτερου προσωπικού της project, στο οποίο αναλαμβάνει τον σχεδιασμό fashion items. Ήδη, η Paltrow έχει υπογράψει δημιουργίες για εταιρείες όπως οι Rag & Bone, MiH jeans και Melissa Odabash, οι οποίες πωλούνται online αποκλειστικά, στο Goop.
«Το Goop μοιράζεται πολλές ηθικές και στυλιστικές αρχές με το Chini and Parker, από την αφοσίωση στα βιώσιμα υλικά και την καλύτερη ζωή, μέχρι την αγάπη για διαχρονικά, καλοφτιαγμένα ρούχα», ήταν η ανακοίνωση της Anna Singh, διευθύντριας του βρετανικού brand. «Είμαστε απίστευτα προνομιούχοι για την συνεργασία αυτή και ελπίζουμε να λατρέψετε τα κομμάτια της όσο τα λατρέψαμε κι εμείς».
Διαβάστε ακόμα:
Gwyneth Paltrow: Chic in white στο πάρτυ του προέδρου Obama
Ποια είναι η πιο καλοντυμένη γυναίκα του κόσμου;
Όταν η Gwyneth συνάντησε το μισό Hollywood στα Starbucks της γειτονιάς (φωτό)