Queen.gr: ταξιδέψαμε μέχρι το Paris Fashion Week και σας φωτογραφίσαμε τις βιτρίνες όλων των μεγάλων οίκων
ΚΡΊΣΤΗ ΑΝΔΡΌΝΗ ΚΩΣΤΑΡΆΚΟΣ
Όλο το Παρίσι στα πόδια σας μέσα από τις βιτρίνες των πιο διάσημων σχεδιαστών μόδας.
Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι είναι κάτι σαν τη φέτα στη χωριάτικη, το μικρό μαύρο φόρεμα στη ντουλάπα μας και το air condition στον καλοκαιρινό αυγουστιάτικο καύσωνα. Μπορεί η Νέα Υόρκη να ξεκινά κάθε σεζόν δίνοντας το έναυσμα, το Λονδίνο να πρωτοπορεί και το Μιλάνο να προσθέτει λίγη μεσογειακή κομψότητα στο παραδοσιακό Fashion Week, τίποτα όμως δε μπορεί να συγκριθεί με τη λαμπερή ατμόσφαιρα τις ημέρες που συγκεντρώνεται η αφρόκρεμα της βιομηχανίας της Μόδας στην αιώνια Πόλη του Φωτός. Διασημότητες, fashion bloggers, μοντέλα, παπαράτσι, στάρλετς και ντίβες, ανυποψίαστοι περαστικοί και παρατρεχάμενοι, όλοι μπλέκονται σε ένα υπέροχο μπουλούκι που συνωστίζεται στους παρισινούς δρόμους, γεμίζει τις πρώτες σειρές στις πασαρέλες και προκαλεί τους μεγάλους οίκους να ανταγωνιστούν διακοσμώντας τις βιτρίνες τους όσο πιο πρωτότυπα μπορούν.
Το Queen. gr ταξίδεψε μέχρι το Παρίσι, περιπλανήθηκε στην πολυσύχναστη rue du Faubourg Saint-Honoré και φωτογράφισε αποκλειστικά για εσάς τις βιτρίνες όλων των διάσημων μπουτίκ.
Αδιαφιλονίκητοι νικητές σε επίπεδο ντεκόρ θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι οι οίκοι Hermes και Christian Louboutin. Ο πρώτος στόλισε τη βιτρίνα του με ένα γλυπτό installation που απεικονίζει ένα μεταλλικό αντικείμενο που κινείται μέσω ενός περίτεχνου σιντριβανιού από νερό (έργο του καλλιτέχνη Francois Baschet), ενώ ο διάσημος σχεδιαστής της κόκκινης σόλας τοποθέτησε στη βιτρίνα του μία ακτινογραφία μίας γυναίκας που κρατάει τη σικάτη της τσάντα ισορροπώντας στα ψηλοτάκουνα γοβάκια της.
Πολύ θεατρικός αποδείχτηκε και ο οίκος Lanvin που σχημάτισε δυάδες σε κάθε παράθυρο με καθρέφτες να αποδομούν το styling των μανεκέν (οι βιτρίνες του ζαχαροπλαστείου La Duree είναι γεμάτες καρδιές και συλλεκτικές συσκευασίες σε συνεργασία με τον οίκο), ενώ ο οίκος Moschino με τη σειρά του οραματίστηκε μία κούκλα- καναρίνι την οποία και έκλεισε σε ένα χρυσό κλουβί και τοποθέτησε κυριολεκτικά στο στόμα του μαύρου γάτου.
Ο οίκος La Perla έδωσε για άλλη μία φορά άλλο νόημα στα γυναικεία εσώρουχα μετατρέποντάς τα σε σέξι ρούχα έτοιμα να σαγηνεύοσυν όποιον ανυποψίαστο πέσει στα δίχτυα τους, ή μάλλον κρόσσια τους για την ακρίβεια. Από την άλλη, ο οίκος Givenchy επένδυσε σε μία σχεδόν ιαπωνική κομψότητα παίζοντας με τις αποχρώσεις του κόκκινου και του μαύρου και έχοντας σε περίοπτη θέση τις μπότες που έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε την Kim Kardashian να περιφέρει. Τέλος, ο οίκος Bottega Veneta πρωτοτύπησε για άλλη μια φορά τοποθετώντας χαρτονένιες κούκλες και χαρτοκοπτική σε κάθε βιτρίνα του, λανσάροντας την απόχρωση του αμέθυστου για το φετινό χειμώνα.