Queen.gr αποκλειστικό: βρεθήκαμε στην επίσημη παρουσίαση Maison Martin Margiela για το H&M και σας τα λέμε όλα
ΚΡΊΣΤΗ ΑΝΔΡΌΝΗ ΚΩΣΤΑΡΆΚΟΣ
Στριμωχτήκαμε, τσαλαπατηθήκαμε και ψωνίσαμε τα ωραιότερα κομμάτια της συλλογής μέσα σε ένα απόγευμα.
Ο οίκος Maison Martin Margiela δεν είναι άλλος ένας από αυτούς που έχουμε συνηθίσει με τα γυαλιστερά logo, τα μεγάλα print, τις εφαρμοστές γραμμές και τις σέξι σιλουέτες. Ο διάσημος σχεδιαστής που δούλεψε παλαιότερα για τον Jean Paul Gaultier και τον οίκο Hermes, έκανε τον κόσμο της μόδας άνω κάτω καθώς μαζί με τους περίφημους avant garde Antwerp Six (θεωρείται ο έβδομος), άλλαξε τη μέχρι τώρα θεώρηση του τι είναι μόδα. Αποδομώντας κάθε ρούχο, ο διάσημος σχεδιαστής επένδυσε σε αρχιτεκτονικές γραμμές, oversize μεγέθη, εξωτερικές εμφανείς ραφές, οφθαλμαπάτες (tromp l' oeuil), επαναπροσδιορίζοντας το πώς μπορεί να φορεθεί ένα ρολόι, ένα κολάν με παγιέτες, το κλασικό λευκό tshirt, ακόμα και ένα λευκό πάπλωμα.
Το άκουσμα και μόνο του ονόματος του iconic οίκου σα συνεργασία με το H&M ήταν για όλους εμάς που μεγαλώσαμε μαζεύοντας το χαρτζιλίκι μας για να αποκτήσουμε ένα κομμάτι από τη συλλογή του, σαν διακαής πόθος που επιτέλους θα πραγματοποιούνταν. «Αυτή η μοναδική ευκαιρία να συνεργαστώ με την Η&Μ θα μας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε κάτι ξεχωριστό για όλους. Οι επανεκδόσεις επιτρέπουν στο Maison Martin Margiela να παρουσιάσει τα δημιουργικά του σχέδια με έναν εντελώς καινούργιο τρόπο», θα δηλώσει ο οίκος από τη μεριά του εξάπτοντάς μας τη φαντασία ακόμα περισσότερο. Η σημερινή μέρα, όχι μόνο επιβεβαίωσε τον αρχικό ενθουσιασμό μας, αλλά ενίσχυσε την πεποίθηση πως οι μοναδικές συνέργειες του H&M με τους μεγάλους οίκους καταφέρνουν να γεφυρώνουν το χάσμα ανάμεσα στην υψηλή ραπτική και τη μαζική μόδα προσελκύοντας το fashionista κοινό με την ίδια ζέση κάθε σεζόν επιστρέφοντας σαν το «δολοφόνο» στον «τόπο του εγκλήματος», ξανά και ξανά.
«Αυτή η συλλογή είναι μία πολύ ιδιαίτερη συνεργασία. Το πιστεύαμε πως θα πάει καλά παρόλο που στην Ελλάδα έχουμε μία άσχημη οικονομική κατάσταση αυτήν τη στιγμή. Μετά το event της Νέας Υόρκης που πήρε μεγάλη δημοσιότητα η επιτυχία ήταν αναμενόμενη και σήμερα όλος αυτός ο κόσμος έρχεται να μας επιβεβαιώσει», θα μας πει χαμογελώντας από χαρά η pr manager του Η&Μ Μαρίζα Πετράκου μέσα στο υπέροχο στράπλες φόρεμά της.
Η άποψή μας; το event που ξεκίνησε με την Tάμτα σε ένα αισθησιακό performance μεταξύ ρεαλισμού και οφθαλμαπάτης και μας έχρισε όλους θεατές μίας πολύ ιδιαίτερης ατμόσφαιρας σε μία υπερυψωμένη πίστα διαμορφωμένη σύμφωνα με το ατελιέ του Μartin Margiela, ήταν η έναρξη σε αυτό που αναμένουμε πλέον κάθε χρόνο με το κωδικό όνομα «το μαλλιοτράβηγμα». Όχι, δεν προσδίδουμε καμία αρνητική χροιά στον όρο, αντίθετα εντυπωσιαστήκαμε τόσο πολύ από την υπομονή και το πάθος που έδειξαν στη διεκδίκηση των μοναδικών δημιουργιών του οίκου όλοι όσοι περίμεναν από νωρίς το απόγευμα στην ουρά έξω από το κατάστημα, που ειλικρινά είναι άξιο απορίας. Μικρά παιδιά, μαμάδες με τις φίλες τους, fashionista και άνθρωποι της μόδας πιστοί στο ετήσιο ραντεβού μας, αναμείναμε στωικά, απολαύσαμε την υπέροχη Τάμτα που μας είπε πως τα αγαπημένα της ρούχα από τη συλλογή είναι τα παντελόνια και το γκρι oversized φόρεμα, ήπιαμε το ποτό μας και ψωνίσαμε μερικά από τα πιο εξαιρετικά ρούχα και αξεσουάρ του Maison Martin Margiela σε μία επανέκδοση από την 23χρονη πορεία του αποκλειστικά για το h&m.
Η&Μ σε ευχαριστούμε για άλλη μια φορά που μας κακομαθαίνεις και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την Πέμπτη που θα ξαναπεριμένουμε στην ουρά για να ζήσουμε από κοντά και την επίσημη έναρξη μίας από τις πιο αγαπημένες μας συνεργασίες!