Vogue Paris: άλλο ένα «κακό» εξώφυλλο κυκλοφόρησε

Η Emmanuelle Alt δεν φαίνεται να καταφέρνει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας.

Η γαλλική Vogue άλλαξε. Αυτό είναι δεδομένο και το αναμέναμε με το που ανακοινώθηκε η αντικατάσταση της Carine Roitfeld από την Emmanuelle Alt. Μόνο που είτε αυτή η νέα Vogue δεν συμβαδίζει με την αισθητική μας, είτε αντιστεκόμαστε υποσυνείδητα στην αλλαγή είτε απλά η Emmanuelle αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.

Χθες κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το εξώφυλλο του τεύχους Απριλίου της γαλλικής Vogue με την καλλονή Isabeli Fontana να πρωταγωνιστεί φορώντας μια Dolce & Gabbana δημιουργία. Αυτή τη φορά πηγή έμπνευσης είναι το Περού και τα τοπία του και για αυτό όλο το τεύχος ξεχειλίζει από περουβιανές εικόνες. Ακολουθώντας, λοιπόν, τις κλασικές μανιέρες και χωρίς καμία προσπάθεια πρωτοτυπίας η Emmanuelle κάλεσε τον Περουβιανό Mario Testino να είναι ο βασικός φωτογράφος του τεύχους αυτού.

Παρακάμπτοντας το γεγονός πως το εξώφυλλο αυτό μας θυμίζει πάρα πολύ βραζιλιάνικη ή πορτογαλική Vogue και πως εύκολα θα μπορούσε ο Giampaolo Sgura να βρίσκεται πίσω από το φακό, καθώς οι ομοιότητες με δουλειές του είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, νομίζουμε πως η φωτογραφία του εξωφύλλου είναι απλά κακά «πειραγμένη». Όσο και αν θεωρητικά δεν έχουμε το δικαίωμα να αγγίζουμε ιερά τέρατα της μόδας όπως ο Testino δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στο πρόσωπο της Isabeli που μοιάζει με «ανισόρροπου» που προσπαθεί να κρατήσει το καπέλο για να μην του πέσει από το κεφάλι.

Τώρα όσον αφορά στην Emmanuelle, το γεγονός πως ενέκρινε αυτή τη φωτογραφία με το υπέροχο κατά τα άλλα background για εξώφυλλο μιλάει από μόνο του για την δουλειά της.

Διαβάστε επίσης:

Ένα από τα χειρότερα εξώφυλλα της παριζιάνικης Vogue κυκλοφόρησε

Σκάνδαλο Kate Moss: δεν μπορούσε να σταθεί στη θέση της σε φωτογράφιση

Κόπιαρε ο Terry Richardson ένα ολόκληρο editorial της γαλλικής Vogue;

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης