Γιατί δε θα ψωνίζαμε ποτέ από τη συλλογή που σχεδίασε ο Kanye West για την A.P.C.
Σκέψεις ενός οργισμένου καταναλωτή.
Μη βιαστείτε να μας πείτε κακούς γιατί έχουμε τους λόγους μας. Μπορεί να του έχουμε συγχωρήσει κάποια όχι και τόσο εύηχα κομμάτια, μπορεί να αγνοήσαμε τα γυναικεία καφτάνια και τις φούστες που έχει φορέσει κατά καιρούς, ενώ κάναμε τα στραβά μάτια όταν μάθαμε για το μωρό που περιμένει με την Kim Kardashian. Εντάξει, δικαίωμά του είναι ας κάνει τη ζωή του ό, τι θέλει. Η συνεργασία του όμως με τη διάσημη γαλλική εταιρεία τζιν A.P.C. (μετά από μία σειρά αποτυχημένες συνεργασίες με μεγάλους οίκους), έμπηξε το μαχαίρι στο κόκκαλο και μας έκανε να αναρωτηθούμε, γιατί ο Kanye συνεχίζει να ταλαιπωρεί τη μόδα και δεν πάει να αλλάξει καμία πάνα.
Δεν είναι μόνο οι ατάκες του σύμφωνα με τις οποίες είναι ένας σύγχρονος Einstein και κάποιος που θα μείνει στην αιωνιότητα όπως ακριβώς και ο Steve Jobs (ασχολίαστα), δεν είναι που ο ιδιοκτήτης της A.P.C τον έκραξε (με το γάντι) δημοσίως πως είναι άσχετος, δεν έχει ιδέα από σχεδιασμό και πως κοντεύει να καταστρέψει τη hip hop με τα κατορθώματά του. Το πρόβλημα είναι ακριβώς στην ουσία της νέα συνεργασίας, δηλαδή στο σχεδιασμό, στα χρώματα και τέλος στις τιμές των ρούχων που μας έκαναν να βγούμε κυριολεκτικά έξω από τα ρούχα μας.
Λευκά μακό μπλουζάκια των $120, jeans των $265, και φούτερ που κοστίζουν $280, χωρίς καμία ευρεσιτεχνία, καμία τσαχπινιά, κανένα σχέδιο, τίποτα. Και σας ρωτάω εγώ, γιατί να αγοράσει κανείς το γκρι φούτερ του Kanye και να δώσει 300 ευρώ, όταν ο ίδιος δε θα τα έδινε ποτέ εκτός κι αν η φίρμα έλεγε Givechy. Μήπως ήρθε η ώρα να βγάλει τη δερμάτινη φούστα και να πιάσει κανένα μικρόφωνο να τραγουδήσει γιατί έχει και ένα παιδί πλέον και θα χρειαστεί να το μεγαλώσει κι ας αφήσει τη μόδα για αυτούς που το έχουν.