Φουτουρισμός στη Chanel
Στη φθινοπωρινή Chanel καμπάνια ένα φουτουριστικό στυλ που δεν μας έχει παρουσιάσει ξανά ο γαλλικός οίκος κυριαρχεί.
Αν κάτι ξέρει να κάνει σίγουρα καλά ο οίκος Chanel είναι να αφουγκράζεται τις τάσεις και τις ραγδαίες αλλαγές της εποχής και να εναρμονίζεται με αυτές. Έτσι, λοιπόν, στη νέα του φθινοπωρινή καμπάνια από τη μια μας εισάγει σε μια πιο φουτουριστική περίοδο χωρίς ρετρό στοιχεία και σε απόλυτη αρμονία με την τεχνολογική εξέλιξη και από την άλλη θέλοντας να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη σχέση του με το αδηφάγο για πολυτελή προϊόντα ασιατικό κοινό επιλέγει Ασιάτισσες κυρίως να πρωταγωνιστήσουν σε αυτήν.
Οι Chiharu Okunugi, Soo Joo Park και Ashleigh Good, λοιπόν, πόζαραν στο φακό φυσικά του Karl Lagerfeld σε ένα σκηνικό που θα μπορούσε να έχει βγει από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Σε ένα περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας τα τρία μοντέλα πίνουν τσάι, ακούν μουσική, κεντούν σε μια προσπάθεια αρμονικού συνταιριάσματος παράδοσης και φουτουρισμού. Τα τρία κορίτσια αναλαμβάνουν τον ρόλο των Αμαζόνων του 21ου αιώνα, γυναικών ακαταμάχητων που φορούν τι άλλο παρά Chanel.
Διαβάστε επίσης:
Abbey Lee Kershaw: μελαχρινή στη νέα καμπάνια Gucci
Ο Valentino εμπνέεται από τη Χρυσή Εποχή της Ολλανδίας
Edie Campbell: η βασίλισσα του McQueen