Louis Vuitton: πως ένας οίκος κάνει μια τσάντα του αντικείμενο πόθου
Ο γαλλικός οίκος πολυτελείας Louis Vuitton ξέρει να παίζει καλά τους κανόνες για να δώσει το προσωνύμιο «it bag» σε μια τσάντα του.
Από την μια είναι πολλοί εκείνοι στον κόσμο των ειδών πολυτελείας που δεν θεωρούν το label Louis Vuitton ένα exclusive brand, καθώς είναι πανταχού παρόν. Όμως, η LVMH δεν έχει παίξει όλα τα χαρτιά της και ξέρει πολύ καλά πως να κάνει μια δημιουργία της μοναδική, αντικείμενο πόθου, exclusive.
Πριν λίγο καιρό, λοιπόν, κυκλοφόρησε τη νέα τσάντα Louis Vuitton Capucine, φτιαγμένη από εκείνο το ίδιο δέρμα ελβετικών αγελάδων που χρησιμοποιεί το maison Hermès για τις Birkin τσάντες του. Στη συνέχεια προσέλαβε τη Michelle Williams να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια για την εν λόγω τσάντα, μια καμπάνια που δημιούργησε μπόλικο buzz στο διαδίκτυο. Κάπου εκεί η Angelina Jolie εθεάθη να περιφέρεται κρατώντας την Capucine και μετά ήταν θέμα χρόνου για τους υπόλοιπους να ακολουθήσουν. Starlets, celebrities, socialites και τηλεπερσόνες βιάστηκαν να την αποκτήσουν, όμως, ο Louis Vuitton γνωρίζει πως για να γίνει η τσάντα του «it bag» πρέπει να έχει υπομονή. Την κυκλοφόρησε σε πολύ μικρές ποσότητες στην τιμή των 3.400 ευρώ περίπου με αποτέλεσμα να είναι ήδη sold out και με μια πολύμηνη λίστα αναμονής να μεγαλώνει με τους επίδοξους αγοραστές της. Το στοίχημα φυσικά κερδήθηκε. Η Capucine είναι η «it bag» αυτή τη στιγμή του maison Vuitton, κανείς δεν μπορεί όσα χρήματα και αν έχει να την αποκτήσει πριν τον Οκτώβριο και ο Louis Vuitton επέστεψε δυναμικά στην αγορά ως exclusive brand.