Abercrombie & Fitch: στροφή 180 μοιρών στην πολιτική της
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η εταιρία Abercrombie & Fitch από την ερχόμενη άνοιξη θα πουλά τα ρούχα της και σε μεγαλύτερα μεγέθη.
Πριν μερικά χρονιά, ο CEO της Abercrombie & Fitch Mike Jeffries είχε δηλώσει σε συνέντευξή του πως τα ρούχα τους απευθύνονται σε συγκεκριμένους πελάτες. Χαρακτηριστικά είχε σημειώσει: «Σε κάθε σχολείο υπάρχουν τα δημοφιλή παιδιά και εκείνα που δεν είναι τόσο cool. Ειλικρινά εμείς απευθυνόμαστε στα δημοφιλή παιδιά, στα ελκυστικά Αμερικανάκια με το σωστό attitude που έχουν πολλούς φίλους. Πολλοί άνθρωποι δεν ανήκουν (στα ρούχα μας) και δεν μπορούν να ανήκουν. Είμαστε exclusive; Απόλυτα».
Τότε οι δηλώσεις αυτές είχαν προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις και φαίνεται τελικά πως τα cool παιδιά σταμάτησαν να στρέφονται στην Abercrombie & Fitch, που είδε τις πωλήσεις της να σημειώνουν πτώση. Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να αλλάξουν στρατηγική και σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η γυναικεία συλλογή της επόμενης άνοιξης θα περιλαμβάνει μεγαλύτερα μεγέθη, μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων αλλά και παπούτσια σε μια προσπάθεια να κερδίσουν πίσω το κοινό τους που στράφηκε σε εξίσου hip, αλλά φθηνότερες επιλογές, όπως η H&M. Για να δούμε, όμως, θα καταφέρουν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος ή είναι πια αργά;
Διαβάστε επίσης:
Christy Turlington: το «καλό κρασί» του modeling