Salvatore Ferragamo: νίκη κατά των απομιμήσεων
Ο διάσημος οίκος κέρδισε δίκη εναντίον πλαστογράφων δημιουργιών του.
Το διαδίκτυο έχει γίνει ένα από τα κύρια κανάλια διακίνησης παραποιημένων προϊόντων, αντιγραφών δημιουργιών μεγάλων οίκων. Ο ένας μετά τον άλλον, λοιπόν, οι οίκοι μόδας καταφεύγουν στις δικαστικές αίθουσες σε μια προσπάθεια πάταξης της αγοράς των φτηνών απομιμήσεων και καταπολέμησης της παραχάραξης.
Τελευταίος νικητής σε μια τέτοια δίκη είναι ο Salvatore Ferragamo, που κέρδισε το ποσό των 3,14 εκατομμυρίων ευρώ σε πρόσφατη δίκη που έλαβε χώρα στο Manhattan και αφορούσε την παραποίηση του σήματος του. Οι δεκαπέντε κατηγορούμενοι διαχειρίζονταν 95 ιστοσελίδες στο σύνολο, όπως οι FerragamoBagSale.com, FerragamoSingapore2012.com και FerragamoOnlineStore.com, οι οποίες βρέθηκαν να παραβιάζουν το εμπορικό σήμα της ιταλικής μάρκας πολυτελείας και να διοχετεύουν στο διαδίκτυο ζώνες, πορτοφόλια, τσάντες, παπούτσια, γυαλιά, ρολόγια, φουλάρια αλλά και ρούχα.
Ο Ferragamo, όμως, δεν είναι ο μόνος οίκος νικητής φέτος. Μες στο 2013 το ποσό των 116 εκατομμυρίων ευρώ έχει απονεμηθεί ως αποζημίωση στους οίκους που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, με την Gucci America Inc να κερδίζει σε δίκη το ποσό των 105,5 εκατομμυρίων ευρώ. Μόνο που όσο και αν τα πρόστιμα αυτά φαντάζουν μεγάλα η πάταξη των απομιμήσεων δεν είναι εύκολη, καθώς οι κατηγορούμενοι συχνά δεν εμφανίζονται στις δίκες, αλλάζουν ονόματα, ιστοσελίδες και εξαφανίζονται.
Διαβάστε επίσης:
Η καμπάνια-φινάλε του Marc Jacobs για τον Louis Vuitton