Οι πέρλες της Chanel κυριεύουν τα περιοδικά
Ο βασιλιάς των ανοιξιάτικων συλλογών στα περιοδικά θα είναι σίγουρα ο οίκος Chanel.
Μετά την hula hoop τσάντα και εκείνη μικρογραφία της υδρόγειου των περασμένων σεζόν ήρθε η ώρα και πάλι ο οίκος Chanel με τα αξεσουάρ του να κάνει τον κόσμο της μόδας και τα περιοδικά να γυρίζουν γύρω του. Όπως είδαμε στο fashion show του γαλλικού maison στις αρχές του φθινοπώρου, αλλά και στην καμπάνια που μόλις κυκλοφόρησε, ο Karl Lagerfeld για τη συλλογή της επόμενης άνοιξης επεξεργάστηκε τις αγαπημένες Chanel πέρλες και τις λάνσαρε στην extravagant υπερμεγέθη μορφή τους σε κολιέ, βραχιόλια και δαχτυλίδια.
Μόλις, λοιπόν, άρχισαν να κυκλοφορούν τα τεύχη της νέας χρονιάς με τις ανοιξιάτικες συλλογές να φιλοξενούνται σε αυτά, ξεκίνησε και η μανία που ακούει στο όνομα «Chanel πέρλες» να εξαπλώνεται. Ήδη πρωταγωνίστησαν στα πρώτα τεύχη του 2014 της ιταλικής και αυστραλιανής Vogue, αλλά και στο τεύχος Φεβρουαρίου του Harper's Bazaar με πρωταγωνίστρια την μούσα του οίκου Keira Knightley. Φυσικά οι celebs δεν θα αργήσουν να ακολουθήσουν.
Η Miley Cyrus άνοιξε το χορό πρώτη και τίμησε το it αξεσουάρ το Νοέμβριο στα γερμανικά Bambi Awards, προετοιμάζοντάς μας για μια άνοιξη που οι πέρλες θα κυριαρχήσουν.
Διαβάστε επίσης:
Chanel, Dior, Dolce & Gabbana: οι πρώτες φωτογραφίες των νέων καμπανιών κυκλοφόρησαν