Η Miley Cyrus είναι το νέο κορίτσι του Marc Jacobs

H pop star σηματοδοτεί το ξεκίνημα της μεγάλης αλλαγής του οίκου του Αμερικανού σχεδιαστή.

Όταν ο σχεδιαστής Marc Jacobs άφηνε τα ηνία του Louis Vuitton το περασμένο φθινόπωρο λέγοντας πως θέλει να αφιερωθεί στον δικό του ομώνυμο οίκο και να τον αλλάξει εντελώς δεν είχαμε μάλλον καταλάβει πόσο σοβαρά μιλούσε. Τα πρώτα σημάδια, όμως, αλλαγής εμφανίστηκαν και είναι σίγουρα εκείνα μιας στροφής 180 μοιρών.

Η νέα Marc Jacobs καμπάνια αποκαλύφθηκε και προκάλεσε τεράστια αίσθηση. Δεν είναι μόνο που η Miley Cyrus πρωταγωνιστεί (παρόλο που δεν μας αρέσει ιδιαίτερα η Αμερικανίδα pop star ταίριαξε με το ύφος της συλλογής), αλλά και που φωτογραφικά δεν την υπογράφει ο Juergen Teller, όπως θα περιμέναμε (είναι ο μόνιμος συνεργάτης του Jacobs στις καμπάνιες του), αλλά ο David Sims.

Επίσημα ο Teller απλά δεν ήθελε να φωτογραφίσει την πάλαι ποτέ Hannah Montana, όμως, η αλήθεια ίσως κρύβεται λίγο πιο βαθιά. Τώρα που ο Jacobs δεν είναι στον Vuitton, το δικό του ομώνυμο brand θα γίνει η διέξοδός του για να εκφράσει την αγάπη του για την πολυτέλεια και την υπερβολή. Ο Teller έκανε τη μόδα να δείχνει ιδιόμορφη, πιο ανθρώπινη, όμως, με τον Sims το αποτέλεσμα είναι κάπου ανάμεσα στην αίγλη του Louis Vuitton και στην anti-glamour αισθητική του Juergen. Η νέα συνταγή επιτυχίας για τον Jacobs;

Ίσως. Σίγουρα, όμως, πέρα από τον David Sims το ταίριασμα του Marc με την Miley είναι επιτυχημένο και θα του φέρει το πολυπόθητο buzz.

Διαβάστε επίσης:

Η καμπάνια-φινάλε του Marc Jacobs για τον Louis Vuitton

Prada: μια καμπάνια γιορτή της διαφορετικότητας

© 2014-2024 Queen.gr - All rights reserved
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης