Τι πληρώνουν τα brands για να εξασφαλίσουν celebrity παρουσίες στα shows τους;
Είναι πολλά τα λεφτά- και τα δώρα
Την επόμενη φορά που θα δείτε μία σταρ στο front row κάποιου fashion show, μην υποθέσετε κατευθείαν ότι το κάνουν από την αγνή αγάπη τους για το brand. Αν και υπάρχουν κάποιοι που, όντως, έχουν αγνά κίνητρα, πολλοί από τους διάσημους καλεσμένους δεν βρίσκονται εκεί για την ψυχή της μάνας τους.
Η αποκάλυψη αυτή δεν είναι καινούργια- το 2012 η Βρετανίδα Nicole Farhi μίλησε σχετικά στην Telegraph. «Είναι εντελώς αντιεπαγγελματικό. Δεν έχω ποτέ πληρώσει celebrity και δεν θα το κάνω ποτέ. Είναι ηλίθιο... Οι άλλοι σχεδιαστές θα με μισήσουν γι' αυτό. Δεν με νοιάζει καθόλου, γιατί το βρίσκω πραγματικά απαίσιο», είπε.
Σήμερα, όμως, νέα δημοσιεύματα ρίχνουν φως μιλώντας για τα ποσά που απαιτεί ένας celebrity από τα εκάστοτε labels, ώστε να τα στηρίξει. Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, με 60.000 λίρες μπορεί κανείς να εξασφαλίσει στο front row του την Rihanna ή την Beyonce ενώ, με 40.000 μπορεί κανείς να φέρει στο show του την Chloe Sevigny. Φυσικά, το τίμημα δεν είναι πάντα αυστηρά οικονομικό. Το 2007, η Lily Allen παραδέχτηκε ότι, για αντάλλαγμα της παρουσίας της σε ένα show του οίκου Yves Saint Laurent στο Παρίσι, οι υπεύθυνοι του οίκου την πήγαν στην flagship μπουτίκ του label, και της είπαν να διαλέξει ό,τι κομμάτια ήθελε.
Μάλιστα, την εποχή των social media, οι stars είτε πληρώνονται κάποιες χιλιάδες λίρες, είτε παίρνουν διάφορα «δωράκια», προκειμένου να ανεβάσουν στους λογαριασμούς τους στο Twitter ή στο Instagram φωτογραφίες με τα κομμάτια οτυ κάθε brand. Στις 16 Μαΐου, την ημέρα του γάμου της, η Poppy Delevingne ανέβασε στο Twitter μία φωτογραφία με τον σύζυγό της, να πίνουν σαμπάνια, με την λεζάντα «Η τέλεια σαμπάνια για την πιο τέλεια μέρα @PerrerJouet». Λίγους μήνες πριν, η ίδια celebrity βρέθηκε σε ένα από τα πάρτι του Φεστιβάλ Coachella, ντυμένη αποκλειστικά με ρούχα του brand Superdry. Στο ίδιο πάρτι, βρέθηκε και η Lea Michelle, με total look Lacoste για το οποίο, όπως λέγεται, πληρώθηκε 12.000 λίρες. Δεν το λες κι άσχημα.