Ένας Έλληνας πρωταγωνιστεί ξανά στην καμπάνια της Diesel
Επιστροφή στις ρίζες, για την χειμερινή συλλογή του brand
Μένοντας πιστή στο concept επιστροφή στις ρίζες και σε μια προσπάθεια παντρέματος της pop κουλτούρας με την κλασική τέχνη σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, η Diesel αποκάλυψε τη νέα καμπάνια της, για την σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας. Η φωτογραφηση για την συλλογή της νέας σεζόν του brand, είναι πιστή στην λογική και την αισθητική που είδαμε στην καμπάνια για την pre- fall συλλογή του, πριν από μερικές εβδομάδες.
Την φωτογράφηση έκανε, για μία ακόμα φορά, ο ταλαντούχος Nick Knight, υπό τις οδηγίες του creative director του brand, Nicola Formichetti, και στις λήψεις βλέπουμε, μεταξύ άλλων, να πρωταγωνιστεί και ο πανέμορφος Colton Haynes- τον οποίο, αν δεν τον θυμάστε από τις διαφημίσεις των Abercrombie & Fitch, σίγουρα έχετε δει ως Roy Harper στην τηλεοπτική σειρά «Arrow».
Μαζί με τον Haynes, στην καμπάνια πρωταγωνιστούν και η ηθοποιός και μοντέλο από την Ιαπωνία, Kiko Mizuhara, αλλά και ο «δικός μας», Στέφανος Μηλάτος. Οι πρωταγωνιστές είναι τα πρόσωπα που συνθέτουν τη νέα γενιά της Diesel- από κάθε άκρη του κόσμου, διατηρώντας την διαφορετικότητά τους, αλλά και την αυθεντικότητα.
Διαβάστε περισσότερα:
H Diesel ντύνει την Beyoncé
Diesel: η νέα καμπάνια κυκλοφόρησε με έναν Έλληνα να πρωταγωνιστεί